Підведення підсумків виховної роботи активу підрозділу |
| Психолог роти
|
| |
2.
| Організація пропаганди передового досвіду обслуговування бойової техніки: - в бойових аркушах; - стінній газеті; - засобах місцевої радіотрансляції; - технічних бюлетенях; |
| Психолог роти
|
|
3.
| Організація заохочення військовослужбовців, які показали себе з кращого боку. |
| Ком. роти |
|
4. | Аналіз ефективності та дієвості виховних заходів під час ПГД |
| Психолог роти
|
|
Психолог 1 танкової роти
Військове звання ____________ (підпис)__________ініціали, прізвище
Додаток 12
Затверджую
заступник командира 1 танкового батальйону
з гуманітарних питань
майор В. СІДОРЕНКО
«_____» ________________ 200 р.
морально-психологічного забезпечення підготовки і супроводження несення вартової служби особовим складом 1 ТР з 6 на 7 квітня 200 року
№ з/п |
Заплановані заходи |
Дата | Відповідальні за проведення | Відм. про виконання |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
І. В період підготовки: | ||||
1.
| Збори особового складу з порядком денним “Пильно нести вартову службу – обов’язок кожного військовослужбовця.” | 2.04
| Ком. роти
|
|
2.
| Нарада військово – педагогічного колективу роти з питань підготовки варти, добору особового складу до несення служби. | 1.04
| Ком. роти Психолог роти
Ком. роти
|
|
3.
| Добір, призначення і інструктування активу варти, підготовка матеріалу для його роботи. | 1.04
| Ком. роти Психолог роти
|
|
4.
| Випуск стінної газети ”Танкіст”, присвяченої несенню вартової служби. | 3.04
| Психолог роти Редколегія
|
|
5.
| Тематичний вечір “Вартова служба – бойова задача”. | 4.04
| Психолог роти Актив |
|
6. | Змагання на краще знання положень статуту вартової служби. | 5.04 | Психолог роти Актив
|
|
ІІ. В період несення вартової служби | ||||
1.
| Бесіда з кожною зміною “Твоя бойова задача”. | 19-23
| Нач. Варти Розвідні |
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
2.
| Обмін досвідом несення вартової служби кращими воїнами. | 23-02
| Агітатори
|
|
3.
| Обговорення статті “Подвиги чатових на посту”. | 02-05
| Нач. варти
|
|
4.
| Змагання на краще знання положень статуту вартової служби. | 05-08
| Помічник НВ Агітатори
|
|
5.
| Змагання на першість зміни з шахів. | 08-11
| Помічник НВ Нач. Варти |
|
6.
| Читання статті “Коли пролунала команда – стій!”. | 11- 14
| Нач. варти
|
|
7. | Перегляд телепередач. | 14 – 17 | Нач. Варти |
|
8.
| Індивідуальні бесіди з рядовими Петренко, Ситник, Агаповим про їх взірцевість при несенні вартової служби. | 17 – 20
| Нач. Варти
|
|
9.
| Ознайомлення особового складу з останніми новинами. | постійно
| Агітатори
|
|
10.
| Підбиття підсумків несення служби кожною зміною | Через 6г
| Нач. Варти
|
|
11. | Випуск бойових аркушів |
| Редактор |
|
Примітка: Виписка з цього плану – розділ ІІ – оформлюється як план морально-психологічного супроводження несення вартової служби і видається начальнику варти для виконання . | ||||
ІІІ. Після зміни: | ||||
1.
| Підбиття підсумків несення вартової служби. | 7.04
| Ком. Роти
|
|
2.
| Аналіз роботи начальника варти, помічника, розвідних, активу. | 8.04
| Ком. Роти
|
|
3. | Заохочення воїнів, які краще несли вартову службу. | 8.04 | Ком. роти |
|
Командир 1 танкової роти
капітан В.К. АНТОХІН
Додаток 13
План-система роботи командира підрозділу щодо зміцнення військової дисципліни
Обов`язкові заходи | Термін проведення |
1 | 2 |
Гуманітарна підготовка | |
з офіцерами | один раз на тиждень по 2 години |
з прапорщиками | один раз на тиждень по 2 години |
з військовослужбовцями військової служби за контрактом та військовослужбовцями строкової військової служби | один раз на тиждень по 2 години |
у миротворчих контингентах, під час тривалих навчань заняття з гуманітарної підготовки проводити | один раз на тиждень по одній годині |
з працівниками ЗС України | 1 раз на квартал по 50 хвилин |
Інформування | |
офіцерів | 1 раз на місять по 50 хвилин |
прапорщиків та військовослужбовців, які проходять службу за контрактом | 1 раз намісять по 50 хвилин |
військовослужбовців строкової служби | 1 раз на тиждень по 30 хвилин |
працівників ЗС України | перші 15 хвилин під час проведення занять з гуманітар-ної підготовки |
Правове інформування |
|
з офіцерами, прапорщиками, військовослужбовцями, які проходять службу за контрактом, з’єднань, військових частин, підрозділів, закладів та установ | щотижнево по 50 хвилин
|
з військовослужбовцями строкової служби | щотижнево по 30 хвилин |
Перегляд, прослуховування вечірніх випусків “Українських теленовин” та інформаційних програм “Українського радіо” | щоденно у вечірній час |
1 | 2 |
Перегляд телепрограми військової спрямованості | кожної неділі згідно телепрограм |
Проведення “Години українознавства” | кожної неділі |
Надання правових та психологічних консультацій військовослужбовцям та членам їх сімей | щомісячно |
Загальні збори з офіцерами | один раз у квартал |
Огляди-конкурси на краще виконання стройової та маршової пісні | щомісячно |
Вечори вшанування кращих військовослужбовців | щоквартально |
“Дні відкритих дверей” | у дні прийняття присяги, у день ЗС, у день частини |
Огляди-конкурси колективів художньої самодіяльності | Напередодні святкування дня Збройних Сил України |
Індивідуальна профілактична робота з військовослужбовцями “групи ризику” | Щотижня |
Зустрічі з батьками та родичами військовослужбовців | по вихідним та святковим дням |
Вивчення молодого поповнення, соціально-психологічний аналіз процесу адаптації молодих воїнів до умов служби | травень – липень, листопад - січень |
Аналіз стану профілактики травматизму серед особового складу |
щоквартально |
Перевірка та аналіз стану справ щодо попередження випадків самовільного залишення військових частин | щомісячно |
Аналіз морально-психологічного стану, військової дисципліни серед офіцерів і прапорщиків | щоквартально |
Загальне соціально-психологічне вивчення індивідуальних якостей та психологічних особливостей військовослужбовців, які залучаються до несення вартової служби, бойового чергування, водіїв автотранспорту | щомісячно |
“Вечори запитань та відповідей” з військовослужбовцями та членами їх сімей | щоквартально |
Прийом особового складу та відвідувачів у безпосередньо підпорядкованих військових частинах та підрозділах | два рази на місяць |
Навчання та обмін досвідом роботи щодо практики зміцнення військової дисципліни | |
з сержантами | два рази на місяць |
з прапорщиками | щомісячно |
з офіцерами | щомісячно |
1 | 2 |
Підведення підсумків стану військової дисципліни | |
у відділеннях, взводах | щоденно |
у підрозділах | 1 раз на тиждень |
Заліки по знанню військових статутів від офіцерів, прапорщиків, сержантів, солдат | два рази на рік |
Контроль стану дисциплінарної практики | щоквартально |
Ознайомлення військовослужбовців зі своїми службовими картками під розпис | один раз на рік |
Перевірка книги пропозицій, заяв, скарг командиром частини | щомісяця |
Огляди-конкурси на краще утримання казармових приміщень, військових містечок, солдатських їдалень, лазнево-прального обслуговування, підсобного господарства, навчально-матеріальної бази, організації і якості харчування особового складу, медичного забезпечення | щорічно |
Учбово-показові заняття по організації служби військ, наведенню і підтриманню внутрішнього порядку у військових частинах та підрозділах | щорічно |
Контроль підготовки та інструктування військовослужбовців щодо дотримання військової ввічливості і поведінки під час знаходження у звільненні, перебуванні у відпустках, при спорядженні команд для виконання завдань у відриві від військових частин | щоденно |
Перевірка водіїв відповідно до “Рекомендацій по всебічній перевірці водіїв у Збройних Силах України” | два рази на рік (з 1 по 30 червня та з 1 по 30 грудня) |
Додаток 14
Система роботи
командира підрозділу по зміцненню військової дисципліни та морально-психологічного стану особового складу
щоденно | щотижня | щомісяця |
1.Приймає доповідь чергового підрозділу, перевіряє усунення недоліків, при цьому робить запис у книзі прийому та здачі чергування . | 1.Організує навчання сержантів практиці виховання підлеглих. | 1.Разом з командирами взводів і старшиною підрозділу проводить перевірку внутрішнього порядку у всіх приміщеннях, зберігання зброї та майна . |
щоденно | щотижня | щомісяця |
2.Приймає доповіді про стан справ у підрозділах від командирів взводів, старшини роти. | 2.Ставить завдання старшині підрозділу по підготовці особового складу що залучається до несення внутрішньої служби. | 2.Планує заході щодо підтримання військової дисципліни. |
3.Уточнює завдання на день. | 3.Здійснює підбір та підготовку особового складу що залучається до несення вартової служби. | 3.Проводить аналіз стану військової дисципліни та морально-психологічного стану особового складу |
4.Разом зі старшиною перевіряє внутрішній порядок у підрозділі. | 4.Проводить підведення підсумків стану військової дисципліни, та несення вартової служби. | 4.Проводить загальні збори особового складу.
|
5.Здійснює контроль за несення служби добового наряду. | 5.Перевіряє стан зберігання зброї. | 5.Аналізує діяльність командирів взводів, щодо укріплення військової дисципліни у своїх підрозділах. Ставить завдання кожному офіцеру на підставі висновків з особистого аналізу. |
6.Проводить індивідуально-виховну роботу. | 6.Перевіряє службові картки і робить записи. | 6.Проводить вечір запитань та відповідей. |
7.Проводить нараду з командирами взводів. Ставить завдання на наступний день. | 7.Проводить нараду з сержантами роти з питань їх роботи по підтриманню військової дисципліни. | 7.Проводить звірку обліку особового складу підрозділу. |
8.Перевіряє знання підлеглими своїх обов’язків | 8.Аналізує дисциплінарну практику. |
|
9.Організує доведення наказів, розпоряджень старших начальників та командирів, що стосується підтримання необхідного рівня військової дисципліни. | 9.Аналізує стан дотриманням заходів безпеки при роботах на техніці та озброєнні. |
|
Додаток 15.
Журнал
обліку грубих порушень військової дисципліни, учинених військовослужбовцями
1 танкова рота
(найменування підрозділу)
Підрозділ | Військове звання, прізвище, ініціали, стисла характеристика військовослужбовця |
Дата скоєння
|
Характер порушення |
Ужиті заходи |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
2тв 1 тр | Ряд. Рибка І.В. Термін служби – 6 міс., механік-водій, оцінки з дисциплін бойової підготовки – задовільні, службові обов’язки виконує халатно, має 2 стягнення за запізнення у стрій та неохайний зовнішній вигляд. | 12.05.07. | Самовільна відлучка | Сувора догана Відправлено листа батькам Проведена правова бесіда юрисконсультом бригади
|
Додаток 16
Анкета для оцінки стану взаємовідносин у підрозділі.
Зверніть увагу на перелічені ознаки взаємовідносин у військовому колективі. Кожну ознаку Вам необхідно оцінити. Оцінку можна виставляти у межах 5 балів. Найбільший бал – 5, найменший – 1.
Взаємостосунки у нашому підрозділі:
Дружелюбні……………… | Ворожі…………………… |
Товариські……………….. | Кожний сам за себе…….. |
Поважливі ………… | Грубі…………………….. |
Теплі……………………… | Холодні…………………. |
Надійні…………………… | Безперспективні………… |
Після того як оцінки виставлені кожним військовослужбовцем, результати узагальнюються і виводиться інтегральний бал по кожній ознаці. Результати аналізуються.
Анкету доцільно використовувати один раз на місяць. Показники фіксуються щомісячно з метою спостереження за динамікою змін.
Анкета для оцінки взаємостосунків військовослужбовців
у підрозділі.
Військовослужбовцям пропонується закінчити речення. Відповіді аналізуються. Анкета може бути анонімною.
Анкета для оцінки:
Ставлення військовослужбовців до умов служби.
1. Проблеми із-за умов служби у мене
2. Моє ставлення до цих проблем
3. Я впевнений що на виникнення цих проблем вплинуло
4. Мій особистий прогноз умов служби
Ставлення до побутових умов
5. Проблеми із-за побутових умов у мене
6.Моє ставлення до цих проблем
7.Я впевнений що на виникнення цих проблем вплинуло
8.Мій особистий прогноз стану побутових умов служби
Настрою військовослужбовця
9.Проблеми із-за особистого настрою у мене
10.Моє ставлення до цих проблем
11.Я впевнений що на виникнення цих проблем вплинуло
12.Мій особистий прогноз настрою
Стосунків військовослужбовця з рідними та близькими
13. Проблеми у стосунках рідними та близькими у мене
14.Моє відношення до цих проблем
15.Я впевнений що на виникнення цих проблем вплинуло
16.Мій особистий прогноз стану побутових умов служби
Моє відношення до анкетування
Військовослужбовцям пропонується відповісти на питання, обрав при цьому оди із запропонованих варіантів відповіді. Результати анкетування аналізуються.
Опитувальник
для оцінки матеріально-побутових та соціальних умов у підрозділі
| так | не зовсім | Ні | |
1 | В умовах армії службові обов’язки я виконую з бажанням |
|
|
|
2 | На даний час умови служби мене влаштовують |
|
|
|
3 | Виконуючи службові обов’язки я відчуваю свою значимість і корисність для суспільства |
|
|
|
4 | Побут у казармі мене задовольняє |
|
|
|
5 | Медичне обслуговування мене задовольняє |
|
|
|
6 | Харчування та його якість мене влаштовує |
|
|
|
7 | Я маю можливість відпочити й відновити свою енергію і працездатність |
|
|
|
8 | Військовій справі мене навчають належним чином |
|
|
|
9 | У мене є можливість задовольняти свої духовні потреби |
|
|
|
10 | Культура взаємовідносин у підрозділі мене влаштовує |
|
|
|
Військовослужбовцям пропонується обрати відповідь на кожне питання. Результати відповідей узагальнюються і аналізуються.
Морально-психологічний стан та військова дисципліна у підрозділі повинна оцінюватись регулярно. Про це вимагає наказ Міністра оборони України від 30.10.1996 року “Про затвердження Інструкції про порядок проведення інспектування у Збройних Силах України”. Оцінка стану військової дисципліни підрозділу виставляється або “задовільно”, або “незадовільно”.
“задовільно” - якщо морально-психологічний стан особового складу та військова дисципліна забезпечують підтримання бойової та мобілізаційної готовності, якісне виконання завдань бойового чергування (бойової служби), оперативної та бойової підготовки, організоване проведення навчального процесу, підтримання статутного внутрішнього порядку, збереження життя та здоров`я особового складу ;
“незадовільно” - якщо невиконані умови на оцінку задовільно.
Крім того, при оцінці стану військової дисципліни у відповідності з вимогами наказу Міністра оборони України № 11 від 19.04.1997 року “Про зміцнення військової дисципліни у Збройних Силах України” необхідно враховувати:
1. Ефективність роботи командування, штабів, органів виховної роботи щодо забезпечення життя і здоров`я особового складу.
2. Ступінь і якість виконання військовою частиною (підр