…top width="5%">

1.

 

Підведення підсумків виховної робо­ти активу підрозділу

 

Психолог роти

 

 

2.

 

 

 

 

 

Організація пропаганди передового досвіду обслуговування бойової тех­ніки:

- в бойових аркушах;

- стінній газеті;

- засобах місцевої радіотрансляції;

- технічних бюлетенях;

 

Психолог роти

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

Організація заохочення військо­вослужбовців, які показали себе з кра­щого боку.

 

Ком. роти

 

4.

Аналіз ефективності та діє­вості виховних заходів під час ПГД

 

Психолог роти

 

 

 

Психолог 1 танкової  роти

Військове звання ____________ (підпис)__________ініціали, прізвище

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 12                                                                 

 

  Затверджую          

                                               заступник командира 1 танкового батальйону 

                 з гуманітарних питань

                           майор                         В. СІДОРЕНКО

                                                                                         

                                                                  «_____» ________________ 200   р.

 

П Л А Н

морально-психологічного забезпечення підготовки і супроводження несення вартової служби особовим складом 1 ТР з 6 на 7 квітня 200   року

 

з/п

 

Заплановані заходи

 

Дата

Відповідальні

за проведення

Відм.

 про

виконання

1

2

3

4

5

І. В період підготовки:

1.

 

 

 

Збори особового складу з порядком денним “Пильно нести вартову службу – обов’язок кожного військовослужбовця.”

2.04

 

 

 

Ком. роти

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

Нарада військово – педагогічного колективу роти з питань підготовки варти, добору особового складу до несення служби.

1.04

 

 

 

 

Ком. роти

Психолог роти

 

Ком. роти

 

 

3.

 

 

 

Добір, призначення і інструктування  активу варти, підготовка матеріалу для його роботи.

1.04

 

 

 

Ком. роти

Психолог роти

 

 

 

4.

 

 

Випуск стінної газети ”Танкіст”, присвяченої несенню вартової служби.  

3.04

 

 

Психолог роти

Редколегія

 

 

5.

 

Тематичний вечір “Вартова служба – бойова задача”.              

4.04

 

Психолог роти

Актив

 

6.

 Змагання на краще знання положень статуту вартової служби.                  

5.04

Психолог роти

Актив

 

 

ІІ. В період несення вартової служби

1.

 

Бесіда з кожною зміною “Твоя бойова задача”.    

19-23

 

Нач. Варти

Розвідні

 

1

2

3

4

5

2.

 

Обмін досвідом несення вартової служби кращими воїнами.

23-02

 

Агітатори

 

 

3.

 

Обговорення статті “Подвиги чатових на посту”.

02-05

 

Нач. варти

 

 

4.

 

 

Змагання на краще знання положень статуту вартової служби.

05-08

 

 

Помічник НВ

Агітатори

 

 

5.

 

Змагання на першість зміни з шахів.    

08-11

 

Помічник НВ

Нач. Варти

 

6.

 

Читання статті “Коли пролунала команда – стій!”.   

11- 14

 

Нач. варти

 

 

7.

Перегляд телепередач.       

14 – 17

Нач. Варти

 

8.

 

 

 

Індивідуальні бесіди з рядовими Петренко, Ситник, Агаповим про їх   взірцевість при несенні вартової служби.  

17 – 20

 

 

 

Нач. Варти

 

 

 

 

9.

 

Ознайомлення особового складу з останніми новинами. 

постійно

 

Агітатори

 

 

10.

 

Підбиття підсумків несення служби кожною зміною  

Через 6г

 

Нач. Варти

 

 

11.

Випуск бойових аркушів

 

Редактор

 

Примітка: Виписка з цього плану – розділ ІІ – оформлюється як план морально-психологічного супроводження несення вартової служби і видається начальнику варти для виконання .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

ІІІ. Після зміни:

1.

 

Підбиття підсумків несення вартової служби.    

7.04

 

Ком. Роти

 

 

2.

 

Аналіз роботи начальника варти, помічника, розвідних, активу.       

8.04

 

Ком. Роти

 

 

3.

Заохочення воїнів, які краще несли вартову службу.                                                                                 

8.04

Ком. роти

 

 

Командир 1 танкової роти 

капітан                                     В.К. АНТОХІН

 

 

 

 

 

 

Додаток 13

 

План-система роботи командира підрозділу  щодо   зміцнення   військової  дисципліни 

 

Обов`язкові   заходи

Термін  проведення

1

2

Гуманітарна підготовка

з офіцерами

один раз на тиждень по 2 години

з  прапорщиками

один раз на тиждень по 2 години

з військовослужбовцями військової служби за контрактом та  військовослужбовцями строкової військової служби

один раз на тиждень по 2 години

у миротворчих контингентах, під час тривалих навчань заняття з гуманітарної підготовки проводити

один раз на тиждень по одній годині

з працівниками ЗС України

1 раз на квартал по 50 хвилин

Інформування

офіцерів

 1 раз на місять  по 50 хвилин

прапорщиків та військовослужбовців, які проходять службу за контрактом

1 раз намісять  по 50 хвилин

військовослужбовців строкової служби

1 раз на тиждень по 30 хвилин

працівників ЗС України

перші 15 хвилин під час проведення занять з гуманітар-ної підготовки

Правове  інформу­вання

 

з офіцерами, прапорщиками, військовослужбовцями, які проходять службу за контрактом, з’єднань, військових частин, підрозділів, закладів та установ

щотижнево

по 50 хвилин

 

з військовослужбовцями строкової служби

щотижнево

по 30 хвилин

 

Перегляд, прослу­хо­ву­вання вечірніх ви­пусків “Українських теленовин” та інфор­маційних програм “Ук­ра­їнського радіо”

щоденно у вечірній час

1

2

Перегляд теле­про­гра­ми  військової спрямованості

кожної неділі згідно телепрограм

Проведення  “Години українознавства”

кожної неділі

Надання правових та психологічних кон­су­льтацій військово­слу­жбовцям та членам їх сімей

щомісячно

Загальні збори з офіцерами

один раз у квартал

Огляди-конкурси на краще виконання стро­йової та маршової піс­ні

щомісячно

Вечори вшанування кращих військовослужбовців

щоквартально

“Дні відкритих две­рей­”­­

у дні прийняття присяги, у день ЗС, у день частини

Огляди-конкурси ко­лективів художньої са­мо­діяльності

Напередодні святкування  дня Збройних Сил України

Індивідуальна профілактична робота з військовослужбовцями “групи ризику”

Щотижня

Зустрічі з батьками та родичами військовослужбовців

по вихідним та святковим дням

Вивчення молодого по­повнення, соціально-психологічний ана­ліз процесу адаптації молодих воїнів до умов служби

травень – липень,

листопад - січень

Аналіз стану про­фі­лактики травматизму се­ред особового скла­ду

 

щоквартально

Перевірка та аналіз стану справ щодо по­пе­редження випадків самовільного залишення військових частин

щомісячно

Аналіз морально-пси­хологічного стану, вій­сь­кової дисципліни  се­ред офіцерів і пра­пор­щиків

щоквартально

Загальне соціально-пси­хологічне вивчення індивідуальних якос­тей та психологічних особливостей військо­вослужбовців, які за­лу­чаються до несення вартової служби, бо­йового чергування, во­діїв автотранспорту

щомісячно

“Вечори запитань та відповідей” з війсь­ко­вослужбовцями та чле­нами їх сімей

щоквартально

Прийом особового ск­ладу та відвідувачів у безпосередньо під­по­рядкованих військових частинах та підроз­ді­лах

два рази на місяць

Навчання та обмін до­свідом роботи щодо пра­ктики зміцнення

військової дисципліни  

з сержантами

два рази на місяць

з прапорщиками

щомісячно

з офіцерами

щомісячно

1

2

Підведення підсумків стану  військової дис­ци­пліни

у відділеннях, взводах

щоденно

у підрозділах

1 раз на тиждень

Заліки по знанню вій­ськових статутів від офіцерів, пра­пор­щи­ків, сержантів, солдат

два рази на рік

Контроль стану дисци­плінарної практики

щоквартально

Ознайомлення війсь­ко­вослужбовців зі своїми службовими картками під розпис

один раз на рік

Перевірка книги про­по­зицій, заяв, скарг командиром частини

щомісяця

Огляди-конкурси на краще утримання ка­зармових при­мі­щень, військових міс­течок, солдатських їда­лень, лазнево-праль­ного об­слуговування, підсоб­ного господарства, на­в­чально-матеріальної бази, організації і якості харчування осо­бового складу, ме­дичного забезпечення

щорічно

Учбово-показові за­ня­ття по організації слу­ж­би військ, наведенню і підтриманню вну­трішнього порядку у військових частинах та підрозділах

щорічно

Контроль підготовки та інструктування вій­сь­ковослужбовців що­до дотримання вій­ськової ввічливості і поведінки під час зна­ходження у звільненні, перебуванні у від­пустках, при спо­ря­дженні команд для виконання завдань у відриві від військових частин

щоденно

Перевірка водіїв від­повідно до “Реко­мендацій по всебічній перевірці водіїв у Збройних Силах Ук­раїни”

два рази на рік

(з 1 по 30 червня

та  з 1 по 30 грудня)

 

Додаток 14

Система роботи

командира підрозділу по зміцненню військової дисципліни та морально-психологічного стану особового складу

щоденно

щотижня

щомісяця

1.Приймає доповідь чергового підрозділу, перевіряє усунення не­доліків, при цьому робить запис у книзі прийому та здачі чер­гування .

1.Організує навчання сержантів практиці ви­ховання підлеглих.

1.Разом з командира­ми взводів і старши­ною підрозділу прово­дить перевірку внутрі­ш­нього порядку у всіх приміщеннях, збері­гання зброї та майна .

 

 

щоденно

щотижня

щомісяця

2.Приймає доповіді про стан справ у під­розділах від коман­дирів взводів, старши­ни роти.

2.Ставить завдання стар­шині підрозділу по підготовці особового складу що залучається до несення внутріш­ньої служби.

2.Планує заході щодо підтримання військо­вої дисципліни.

3.Уточнює завдання на день.

3.Здійснює підбір та підготовку особового складу що залучається до несення вартової служби.

3.Проводить аналіз стану військової дис­ци­пліни та морально-психологічного стану особового  складу

4.Разом зі старшиною перевіряє внутрішній порядок у підрозділі.

4.Проводить підведен­ня підсумків стану військової дисципліни, та несення вартової слу­жби.

4.Проводить загальні збори особового скла­ду.

 

5.Здійснює контроль за несення служби добо­во­го наряду.

5.Перевіряє стан збері­гання зброї.

5.Аналізує діяльність командирів взводів, щодо укріплення вій­ськової дисципліни у своїх підрозділах. Ста­вить завдання кож­ному офіцеру на під­ставі висновків з осо­бистого аналізу. 

6.Проводить індиві­дуально-виховну роботу.

6.Перевіряє службові картки і робить за­пи­си.

6.Проводить вечір за­пи­тань та відповідей.

7.Проводить нараду з командирами взводів. Ставить завдання на наступний день.

7.Проводить нараду з сержантами роти з питань їх роботи по підтриманню військо­вої дисципліни.

7.Проводить звірку об­лі­ку особового складу підрозділу.

8.Перевіряє знання під­леглими своїх обов’язків

8.Аналізує дисцип­лі­на­рну практику.

 

9.Організує доведення наказів, розпоряджень старших начальників та командирів, що стосується підтри­мання необхідного рів­ня військової дисци­пліни.

9.Аналізує стан дотри­манням заходів без­пеки при роботах на техніці та озброєнні.

 

 

 

 

 

Додаток 15.

Журнал

обліку грубих порушень військової дисципліни, учинених військовослужбовцями

 

1 танкова рота

(найменування підрозділу)

 

 

Підрозділ

Військове звання, прізвище,

ініціали, стисла характеристика військовослужбовця

 

Дата скоєння

 

 

Характер порушення

 

Ужиті заходи

1

2

3

4

5

2тв

1 тр

Ряд. Рибка І.В.

Термін служби – 6 міс., механік-водій,  оцінки з дисциплін бойової підготовки – задовільні, службові обов’язки виконує халатно, має 2 стягнення за запізнення у стрій та неохайний зовнішній вигляд.

12.05.07.

Самовільна відлучка

Сувора догана

Відправлено листа батькам

Проведена правова бесіда юрисконсультом бригади

 

 

                                                                                                       Додаток 16

 

Анкета для оцінки стану взаємовідносин у підрозділі.

Зверніть увагу на перелічені ознаки взаємовідносин у військовому колективі. Кожну ознаку Вам необхідно оцінити. Оцінку можна виставляти у межах 5 балів. Найбільший бал – 5, найменший – 1.

 

Взаємостосунки у нашому підрозділі:

Дружелюбні………………

Ворожі……………………

Товариські………………..

Кожний сам за себе……..

Поважливі …………

Грубі……………………..

Теплі………………………

Холодні………………….

Надійні……………………

Безперспективні…………

Після того як оцінки виставлені кожним військовослужбовцем, результати узагальнюються і виводиться інтегральний бал по кожній ознаці. Результати аналізуються.

Анкету доцільно використовувати один раз на місяць. Показники фіксуються щомісячно з метою спостереження за динамікою змін.

 

Анкета для оцінки взаємостосунків військовослужбовців

у підрозділі.

  1. У нашому підрозділі самі надійні і вірні хлопці це…………………
  2. Я готовий  виконати любе завдання разом з………………………..
  3. Якщо у мене будуть особисті проблеми, то я можу розказати про них тільки…………………………………………………………
  4. Я стараюсь уникнути спілкування (зустрічей) з ……………тому що……………………………………………………………………….
  5. Я був би радий, якби у нашому підрозділі не було б таких як……...............................
  6. У мене псується настрій коли я спостерігаю за поведінкою………

Військовослужбовцям пропонується закінчити речення. Відповіді аналізуються. Анкета може бути анонімною.

Анкета для  оцінки:

Ставлення військовослужбовців до умов служби.

1. Проблеми із-за умов служби у мене

2. Моє ставлення до цих проблем

3. Я впевнений що на виникнення цих проблем вплинуло

4. Мій особистий прогноз умов служби

Ставлення до побутових умов

5. Проблеми із-за побутових умов у мене

6.Моє ставлення до цих проблем

7.Я впевнений що на виникнення цих проблем вплинуло

8.Мій особистий прогноз стану побутових умов служби

Настрою військовослужбовця

9.Проблеми із-за особистого настрою у мене

10.Моє ставлення до цих проблем

11.Я впевнений що на виникнення цих проблем вплинуло

12.Мій особистий прогноз настрою

Стосунків військовослужбовця з рідними та близькими

13. Проблеми у стосунках рідними та близькими у мене

14.Моє відношення до цих проблем

15.Я впевнений що на виникнення цих проблем вплинуло

16.Мій особистий прогноз стану побутових умов служби

Моє відношення до анкетування

Військовослужбовцям пропонується відповісти на питання, обрав при цьому оди із запропонованих варіантів відповіді. Результати анкетування аналізуються.

Опитувальник

для оцінки матеріально-побутових та соціальних умов у підрозділі

 

так

не

зовсім

Ні

1

В умовах армії службові обов’язки я виконую з бажанням

 

 

 

2

На даний час умови служби мене влаштовують

 

 

 

3

Виконуючи службові обов’язки я відчуваю свою значимість і корисність для суспільства

 

 

 

4

Побут у казармі мене задовольняє

 

 

 

5

Медичне обслуговування мене задовольняє

 

 

 

6

Харчування та його якість мене влаштовує

 

 

 

7

Я маю можливість відпочити й відновити свою енергію і працездатність

 

 

 

8

Військовій справі мене навчають належним чином

 

 

 

9

У мене є можливість задовольняти свої духовні потреби

 

 

 

10

Культура взаємовідносин у підрозділі мене влаштовує

 

 

 

 

Військовослужбовцям пропонується обрати відповідь на кожне питання. Результати відповідей узагальнюються і аналізуються.

  Морально-психологічний стан та військова дисципліна у підрозділі повинна оцінюватись регулярно. Про це вимагає наказ Міністра оборони України  від 30.10.1996 року “Про затвердження Інструкції про порядок проведення інспектування у Збройних Силах України”. Оцінка стану військової дисципліни підрозділу виставляється або “задовільно”, або “незадовільно”.

“задовільно” - якщо морально-психологічний стан особового складу та військова дисципліна забезпечують підтримання бойової та мобілізаційної готовності, якісне виконання завдань бойового чергу­вання (бойової служби), оперативної та бойової підготовки, орга­ні­зо­ва­не проведення навчального процесу, підтримання статутного вну­тріш­ньо­го порядку, збереження життя та здоров`я особового складу ;

“незадовільно” - якщо невиконані умови на оцінку задовільно.

Крім того, при оцінці стану військової дисципліни у відповідності з вимогами наказу Міністра оборони України № 11 від 19.04.1997 року “Про зміцнення військової дисципліни у Збройних Силах України” необхідно враховувати:

1. Ефективність роботи командування, штабів, органів виховної роботи щодо забезпечення життя і здоров`я особового складу.

2. Ступінь і якість виконання військовою частиною (підр

Конструктор сайтов - uCoz