Вивчати індивідуальні морально-ділові якості та психологічні особливості військовослужбовців. |
Вивчати індивідуально-психологічні особливості поповнення, яке надійшло у підрозділ, здійснювати заходи щодо соціально-психологічної та професійної адаптації військовослужбовців до умов служби. |
Вивчати морально-психологічний клімат у підрозділах батальйону та проводити його корекцію з метою поліпшення. |
Проводити заходи виховної роботи та морально-психологічного забезпечення бойової й мобілізаційної готовності, бойових та навчально-бойових завдань у підрозділах батальйону. |
Здійснювати планування гуманітарної підготовки з різними категоріями військовослужбовців, контролювати їх проведення, організовувати та проводити інструкторсько-методичні заняття з керівниками груп гуманітарної підготовки та їх помічниками. |
Організовувати та проводити інформаційну роботу з особовим складом підрозділів батальйону. |
Планувати та особисто проводити заходи правового виховання особового складу підрозділів батальйону. |
Планувати та особисто проводити заходи виховної роботи, морально-психологічного забезпечення з особовим складом підрозділів батальйону як в мирний, так і у воєнний час. |
Проводити роботу щодо своєчасного виявлення військовослужбовців, схильних до порушень військової дисципліни, вивчати та аналізувати причини й мотиви правопорушень, вести облік та контроль їх діяльності, проводити з ними додаткові індивідуально-виховні заходи. |
Планувати та проводити заходи культурно-виховної та просвітницької роботи |
Брати участь у підборі та підготовці особового складу, який залучається до несення вартової та внутрішньої служб, перевіряти несення ним службових обов'язків. |
Знати ділові, морально морально-психологічні якості офіцерів, прапорщиків та сержантів батальйону, проводити індивідуально-виховну роботу з ними. |
Своєчасно доповідати заступнику командира батальйону з гуманітарних питань про проведені заходи, їхні результати, динаміку психологічного стану військової дисципліни серед військовослужбовців. |
2. Прогностичні соціально-професійні та військово-професійні задачі |
3 |
Брати участь у розробці плану бойової підготовки батальйону. |
Забезпечувати виконання рішень командира батальйону з питань виховної роботи, подавати допомогу командирам рот та їх заступникам з гуманітарних питань у поліпшенні морально – психологічного стану особового складу. |
Проводити роботу, спрямовану на якісне виконання завдань бойової підготовки, бойових завдань, підвищення боєздатності батальйону, зміцнення єдиноначальності, поліпшення морально - психологічного стану особового складу. |
Знати ділові якості та морально – психологічний стан офіцерів, прапорщиків, сержантів і старшин підрозділів батальйону, брати участь у роботі з кадрами, їх атестуванні. |
Керувати виховною роботою офіцерів батальйону, проводити з ними заняття з воєнної педагогіки та психології, особисто навчати їх практиці виховної роботи, надавати необхідну методичну допомогу. |
Вивчати і розповсюджувати передовий досвід, вносити пропозиції щодо вдосконалення форм і методів виховної роботи. |
Знати потреби і запити особового складу, вжити заходів щодо своєчасного розгляду скарг і заяв, підтримувати зв'язок з сім’ями військовослужбовців, піклуватися про здоров’я, харчування, поліпшення матеріально – побутового забезпечення стану особового складу. |
Організовувати роз’яснення законодавства України та брати участь у забезпеченні додержання військовослужбовцями його вимог. |
Вести облік правопорушень, вчинених особовим складом, та готувати аналітичні довідки щодо стану військової дисципліни. |