Додаток 5
Варіант листа батькам молодого солдата
ШАНОВНІ__________________________________________________
Ваш син____________________________________________________
прибув у частину для виконання свого конституційного обов’язку – захисника незалежної України. Армія забезпечує його обмундируванням, доброю їжею, зручним приміщенням, медичним обслуговуванням. Але дуже бажана і ваша допомога. Підтримайте його вашою вірою в нього і увагою. Частіше пишіть. Отримання листа для солдата – велика подія, відсутність листів викликає справжній розпач. Якщо вдома відбувається приємна подія, напишіть про неї. Хай він буде впевнений у вашій підтримці. Не впадайте в розпач, якщо ваші перші листи затримаються. Це інколи трапляється. Пишіть, як і раніше, і ви переконаєтесь, що він отримав все, що ви написали, навіть в тому випадку, якщо це забере деякій час. Завжди пам’ятайте, що ви також являєте собою частину української армії: ви – армія натхнення та ентузіазму. Посилайте вашому солдатові листи, пройняті цими почуттями, і ви допоможете і нам, і йому.
Одночасно ми б бажали, щоб ви написали листа і нам. Нас цікавить, як поводився ваш син до призову на службу, стан його здоров’я, інтереси, хто його друзі. Як він ставився до праці, чи допомагав вам. Як використовував вільний час. Чи з бажанням йшов на військову службу, як в нього перші відгуки про неї, з якими проблемами та труднощами він зіткнувся.
Знання всього цього допоможе нам більш доцільно, ураховуючи індивідуальні особливості вашого сина, його особисті якості та стан здоров’я, підходити до питань виховання та використання на службі.
Якщо ж у листі від нього ви почуєте розгубленість і розпач, якщо він викличе у вас тривогу – негайно повідомте нас про це листом, а якщо маєте змогу, то й особисто. Ми зробимо все можливе, щоб ваш син був задоволений службою у військах.
Дякуємо вам за виховання сина і сподіваємось на вашу плідну співпрацю з командуванням частини.
Просимо вас щиро відповісти на запитання стосовно життя вашого сина до призову. Це допоможе нам більш якісно і об’єктивно, враховуючи індивідуальні особливості вашого сина, допомогти йому в процесі адаптації до служби.
Щиро дякуємо за допомогу.
У кожному запитанні пропонуються варіанти відповіді, чи можливість написати Ваш власний варіант. Із запропонованих відповідей обведіть колом ту, яка, на Ваш погляд, найбільше підходить.
1. Син виріс у сім’ї, яка складається з (перерахуйте членів сім’ї)
2. Сім’я проживає в квартирі, власному будинку, інше (підкресліть правильне); площа кімнат становить (напишіть)
3. Син мав:
а) окрему кімнату; б) ділив її з братом, сестрою (підкресліть);
в) інше (напишіть)
4. Матеріальним становищем сім’ї Ви задоволені:
а) так; б) ні; в) важко відповісти.
5. Взаємовідносини у Вашій сім’ї в порівнянні з більшістю інших сімей:
а) значно кращі, доброзичливіші;
б) доброзичливіші; в) на такому ж рівні; г) гірші; д) важко відповісти.
6. Взаємовідносини більшості сімей, яких Ви знаєте можна оцінити як:
а) доброзичливі;
б) більш доброзичливі, ніж холодні;
в) більше емоційно-холодні, ніж доброзичливі;
г) конфліктні.
7. Ваші сімейні стосунки приносять кожному члену сім’ї:
а) швидше турботи та страждання;
б) швидше радість та задоволення;
в) спокій та впевненість;
г) важко відповісти.
8. У випадку виникнення труднощів чи проблем перед одним або кількома членами родини:
а) вирішують їх гуртом;
б) кожен вирішує свої проблеми сам, але попередньо радиться з родиною;
в) діти не приймають участі у вирішенні сімейних проблем;
г) інше (напишіть)
9. Хто з рідних хворів психічними хворобами і якими
10. Ваші відносини з сином до закінчення школи можна охарактеризувати як:
а) взаєморозуміння з батьком і матір’ю;
б) взаєморозуміння з одним із батьків;
в) непорозуміння з батьком і матір’ю;
г) складно визначити.
11. По домашньому господарству син допомагав:
а) часто та із задоволенням;
б) коли просили, а інколи і сам;
в) намагався уникнути від допомоги;
г) відмовлявся й міг іти на конфлікти.
12. На Вашу думку виховання дітей у сім’ї повинно проходити в умовах:
а) сильної опіки з боку дорослих;
б) помірної опіки;
в) виконання майже всіх прохань дітей;
г) надання максимальної свободи дітям;
д) на рівноправних умовах (діти і батьки – друзі).
13. У вільний час до призову син любив займатись (напишіть)
14. В повсякденному житті син віддавав перевагу:
а) навчанню, роботі;
б) поєднанню навчання та роботи з захопленням, відпочинком, розвагою;
в) тому, що подобалось, в поєднанні з тим, що було необхідно зробити;
г) сфері відпочинку.
15. В успіхах сина більше реалізовані його:
а) працьовитість; б) здібності; в) здібності і працьовитість рівною мірою;
г) інше (напишіть)
16. Готуючи домашнє завдання, син віддавав перевагу:
а) самостійній роботі;
б) роботі спільно з однокласниками;
в) роботі спільно з батьками.
17. У відносинах з ровесниками для сина характерно (можливо декілька відповідей):
а) частіше за інших він подає нові ідеї;
б) у спільній роботі або грі він очолює команду частіше від інших;
в) не любить бути в центрі уваги інших;
г) виступати перед однолітками на офіційних заходах йому не подобалось і він прагнув їх уникнути;
д) у школі виконував громадські обов’язки (напишіть які, якщо знаєте)
18. Прагнення матеріальної незалежності у сина виникло:
а) ще у підлітковому віці; б) останнім часом; в) не проявляється;
г) важко відповісти.
19. У сина були випадки:
а) приводів до міліції (вкажіть коли та причину)
б) частого вживання спиртних напоїв;
в) вживання наркотичних та токсичних речовин;
г) спроб самогубства чи висловлювань на цю тему (вкажіть коли)
20. Сина можна охарактеризувати:
- Не любить спілкування, досить замкнутий.
- Сором’язливий.
- Не любить залишатися на самоті, прагне до постійного спілкування.
- Любить бути в центрі уваги інших.
- Майже ніколи не пробачає образу.
- Уразливий, відчуває несправедливе ставлення до себе зі сторони оточення та швидко ображається.
- Часто скаржився на стан здоров’я.
- У дитинстві мав тяжкі травми голови з втратою свідомості або без втрати (необхідне підкресліть).
- Швидко стомлюється.
- Часто вступав у конфлікти, сварився.
- Мав часті розлади сну (довге засипання, чутливий сон, часте пробудження вночі, жахливі сновидіння).
- Часто відчував втому та в’ялість ранком.
- Часто був сонливим протягом дня.
- “Заводиться з півоберта”, його легко розсердити.
- Часто мав головний біль.
- Часто мав запаморочення та втрату свідомості.
- Часто може переживати з несуттєвих причин.
- Часто бували періоди, коли він не хотів нікого бачити і намагався бути на самоті.
- Часто переважає безпричинний поганий настрій.
- Часто переважає безпричинний піднесений настрій.
- Часто переважає безпричинна переміна настрою.
- Часто буває плаксивий.
- Часто відчуває клубок у горлі.
- Часто важко сконцентрувати увагу на певному завданні.
- Мав страхи, нав’язливі ідеї.
- Мав часті сумніви в правильності виконаних дій (чи закрив двері, вимкнув газ, світло, тощо.
- Інколи ходив у сні.
- Мав нетримання сечі.
- Виявляв підвищений інтерес до сексуальних питань.
- Надмірно фіксував увагу на питанні жіночої вірності.
- На Вашу думку було б краще, якби спиртні напої син вживав менше, ніж це було вдома.
- Мав випадки вживання наркотичних чи токсичних речовин.
На закінчення висловлюємо надію на те, що, працюючи разом, ми зможемо створити найкращі можливі умови для чесної та плідної служби Вашому синові.
Запрошуємо Вас взяти участь у ритуалі складання військової присяги на вірність Українському народу, який відбудеться_____________________
Просимо цей аркуш з Вашими відповідями передати командиру роти в день прийняття військової присяги, чи надіслати за адресою:_______
З вдячністю та повагою
. Командир роти_______________
Психолог роти ______________
“____” ________200 р
Додаток 6
Журнал індивідуально-виховної роботи включає:
1. Педагогічний щоденник.
1.Прізвище, ім’я, по батькові | Вашенко Андрій Володимирович . |
2.Число, місяць, рік народження | 28.10.1988 р |
3.Освіта. | середня |
4.Спеціальність. | немає |
5.Яким РВК призваний. | Київським РВК м. Харкова |
6.Стан здоров’я. | задовільний |
7.Сімейний стан. | не одружений |
8.Відношення у родині. | добрі |
9.Близькі родичі:
| батько – Ващенко Володимир Петрович – 1966 р.н., водій мати – Ващенко Ірина Петрівна – 1968 р.н. - лікар сестра – Ващенко Катерина Володимирівна – 1990 р.н., школярка |
10.Інша інформація. |
2. Коротка характеристика особливостей військовослужбовця:
Риси характеру | На початку служби | 1-а пол. служби | 2-а пол. служби |
| Байдужість до служби Слабка Байдуже
| Прагнення до навчання Середня Старанне
| Бажання служити Висока Бережливе
|
| Егоїстичне
Пасивне Низький, агресивна Слабкі, несміливий |
Середнє Середній, стримане Середні, Обережний |
Активне Високе, Позитивна Високі, Сміливий |
| Відсутні
Середні | Середні
Середні | Високі
Вище середні |
| Сангвінік Добре малює
| Сангвінік Любить читати, член редколегії | х Сангвінік
|
| Акуратний, курить Розвинутий
Відсутня Задовільне Службу в армії вважає не потрібною. Необхідна індивідуальна робота |
Акуратний, курить Член збірної підрозділу з армреслінгу Середня Добре Виявляє старанність, відповідальний. Рекомендований на посаду командира відділення | Акуратний, не курить Керівник спортивного гуртка Висока Добре Спеціаліст 1 класу, відмінник бойової підготовки.
Пропоноване продовження служби за контрактом |
3. Щоденник індивідуальних бесід.
Дата бесіди. | Зміст бесіди. | Прийняте рішення |
14.11.2006 | Про хід адаптації у військовому колективі
| Доручити командиру 1 взводу спостерігати протягом тижня за процесом становлення у військовому колективі |
4. Щоденник спостережень.
Дата спостереження | Зміст спостереження | Висновки зі спостереження. (хто спостерігав, що, у якому місці) |
14-21.11.2006 р | Хід адаптації у військовому колективі рядового Ващенка А.В.
| Командир 1 ТВ л-т Гнатюк С.Р. Процес адаптації проходить успішно. Стосунки з товаришами по службі здорові. |
План
індивідуально-виховної роботи з особовим складом 2 ТР на квітень 2000 року.
№ з/п |
Дата | З ким і яку форму роботи провести | Зміст роботи, яку необхідно провести та вжиті заходи |
Висновки
|
1
2
…
| 14.11.2006 р.
25.12.2006 р.
………….
| Ряд. Ващенко А.В. Індивідуально-виховна робота
Мол. с-т Рекун С.О. Індивідуально-виховна робота
| Ознайомча бесіда, спостереження за ходом адаптації в колективі
Індивідуальна бесіда, контроль за виконанням службових обов’язків | Процес адаптації проходить успішно
Обов’язки командира відділення не виконує. Повторна бесіда 6.01.2007 р |
Командир 2 ТР капітан В.О. Сільченко
Графік
проведення індивідуально-виховної роботи
з особовим складом 2 ТР у квітні 2000 року.
Зразок
№ з/п | З ким проводиться ІВР? | Хто проводить ІВР? | Форма ІВР | 1 11 | 2 11 |
........... | 14 11 | 30 11 |
1
2
….
14
| С-т Фоменко П.О.
Ряд. Белік В.Т.
Ряд Ващенко А.В. | Ст..л-т Серьогін В.Л. Л-т Корнєв Я.Ф.
К-н Сільченко В.О. | Контроль
Спостере-ження
Ознайомча бесіда | +
|
+ |
|
+ |
|
Командир 2 ТР
капітан В.О. Сільченко
Додаток 7
ПРОТОКОЛ № 4
загальних зборів особового складу 1-танкової роти від 25.01.2007 р.
Були присутні - 27 чол.
В роботі зборів брали участь: командир батальйону майор Іваненко І.І., заступник командира батальйону з гуманітарних питань майор Власенко О.В.
Президія зборів:
- Майор Іваненко І.І. – командир батальйону.
- Сержант Богачук І.Й. – командир відділення.
- Капітан Скорий С.П. – командир роти.
Порядок денний:
- 1. Несення вартової служби – завдання бойове.
- 2. Обговорення грубого порушення військової дисципліни рядовим Супрун С.В.
1.
Слухали: доповідь командира роти капітана Скорого С.П. з питання “Несення вартової служби – завдання бойове” (доповідь додається, або тези доповіді записуються у вільній формі)
________________________________________________________________
Виступили:
- Рядовий Наєнко С.С. – відмінник навчання, механік-водій
_______________________________________________________________
- Лейтенант Петренко С.В. – командир взводу
_______________________________________________________________
- Сержант Рибалко О.О. – заступник командира взводу
_______________________________________________________________
- Майор Іваненко І.І. – командир батальйону
_________________________________________________________________
Постановили:
- До 28.02.2007 року з метою підвищення теоретичної підготовки особового складу роти підготувати та провести вікторину із знань положень статуту гарнізонної та вартової служби.
Відповідальний: лейтенант Петренко С.В.
- До 5.03.2007 року випустити спеціальну стінну газету, присвячену несенню особовим складом вартової служби.
Відповідальний: лейтенант Гарненко С.І., рядовий Шкуропат С.В.
- До 10.03.2007 року у взводах провести бесіду на тему: “Карна відповідальність військовослужбовців за злочини, які скоєні під час несення вартової та внутрішньої служби”.
Відповідальні: командири взводів.
- До 5.03.2007 року підготувати статтю в газету “СІЧ” про молодшого сержанта Сергієчка О.О., який затримав порушника.
Відповідальний: капітан Скорий С.Й.
Голосували: “За” – 27 , “Проти” – немає, “Утримались” – немає.
2.
З другого питання слухали: командира роти капітана Скорого С.П. про порушення військової дисципліни рядовим Супруненком С.В.
Суть справи: 21 лютого 2001 року рядовий Супруненко С.В. о 21 годині пішов у самовільну відлучку, де вжив спиртні напої. Цей випадок стався внаслідок особистої недисциплінованості рядового Супруненка С.В.
Слухали: рядового Супруненка С.В. – 21 лютого 2001 року після вечері мені віддали листа від мого друга. Там було написано, що моя дівчина дружить з іншим хлопцем. Це мене дуже засмутило. Я вирішив випити горілки. Сказав своєму командиру відділення, що піду покурити, а сам пішов до міста, де купив пляшку горілки та з цивільними випив її.
Виступили:
- Рядовий Деркач С.В. – механік водій
_______________________________________________________________
- Сержант Любченко В.М. – командир відділення
_________________________________________________________________
- Майор Власенко О.В. – заступник командира батальйону з виховної роботи
______________________________________________________________
Постановили:
- Клопотати перед командиром батальйону про покарання рядового Супруненка С.В. за грубе порушення військової дисципліни владою командира батальйону.
- За скоєння грубого порушення військової дисципліни винести рядовому Супрунку С.В. товариське попередження.
Голосували: “За” – 19, “Проти” – 1, “Утримались” – 7.
Голова зборів
капітан Скорий С.П.
Секретар зборів
сержант Богачук І.Й.
Додаток 8
ЗАТВЕРДЖУЮ заступник командира 1механізованого батальйону з гуманітарних питань (військове звання, підпис, прізвище, ініціали)
“___”___________200__ р. |
ПЛАН
морально-психологічного забезпечення на період підготовки та проведення тактичного навчання за темою: “Наступ механізованої роти з ходу на противника, що обороняється. Розвиток наступу та бій в глибині оборони противника”
№ п/п | Заходи морально-психологічного забезпечення | Дата прове-дення | Виконавець | Відм. про викон. |
І. Підготовчий період |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Загальні збори особового складу підрозділу з порядком денним: “На тактичному навчанні – діємо як в бою”. Доповідає командир підрозділу | 05.03 | Командир підрозділу, Психолог роти |
|
2 | Співбесіда з офіцерами підрозділу з питань: - заходи морально-психологіч-ного забезпечення в підрозділі під час навчання; - позитивні та негативні чинники організації та проведення попередніх навчань; - особливості морально-психоло-гічної та бойової підготовки військових підрозділів суміжних держав |
07.03
04.03
09.03 | Психолог роти |
|
3 | Співбесіди з сержантами з проблем: - вимоги до польового вишколу військовослужбовців та завдання сержантів; - практика організації змагань у відділенні | 03.03 08.03 | Командир підрозділу, Психолог роти |
|
4 | Нарада з активом підрозділу з питань: - форми і методи роботи активу під час навчань щодо роз’яснення покладених завдань та мобілізації воїнів на їх виконання; - особливості роботи активу підрозділу під час підготовки до навчань | 02.03 | Командир підрозділу, Психолог роти |
|
5 | Випуск стінгазет, фотогазет, бойових листів під гаслами: “В полі кується бойова майстер-ність”, “Якість навчання закла-дається під час підготовки до нього” | до 25.03 | Редакційні колегії стінгазет, редактори бойових листів |
|
6 | Випуск інформаційних бюлетенів з питань: - техніка та озброєння мотопіхотних підрозділів суміжних країн, її можливості; - особливості експлуатації БМП-2 в умовах весняного бездоріжжя; - особиста гігієна військовослужбовців в бойових умовах |
до 10.03
до 15.03
до 20.03 | Командир підрозділу Заступник командира підрозділу з озброєння Фельдшер санінструктор) підрозділу |
|
7 | У відділеннях (бойових розрахунках та екіпажах) вивчити обов’язки військовослужбовців під час бою | до 20.03 | Командир відділення (бойового розрахунку, екіпажу) |
|
8 | Бесіди з особовим складом: - підтримання бойових традицій в/ч – наш внесок у підготовку до відзначення її 60-річчя; - сурове дотримання заходів без-пеки; - збереження зброї та військового майна під час навчання; | 20.03 17.03 21.03 | Психолог роти Командир підрозділу. Старшина підрозділу |
|
9 | Підготовка комплекту похідної наочної агітації для роботи під час навчання | до 25.03 | Психолог роти, актив підрозділу |
|
10 | Надання допомоги активам підрозділів щодо підготовки матеріалів для бесід під час навчань | до 25.03 | Психолог роти |
|
11 | Відвідування музею об’єднання (з’єднання, військової частини), організація зустрічі особового складу з ветеранами Великої Вітчизняної війни, воїнами-афганцями, ліквідаторами аварії на ЧАЕС, ветеранами військової частини | 9.03 | Психолог роти |
|
12 | Вечір зустрічі бойового співтова-риства з військовослужбовцями танкістами та артилеристами, які будуть брати участь у заплано-ваному навчанні | 12.03 | Психолог роти |
|
13 | Забезпечення участі механіків-водіїв у технічній конференції, яка проводиться у в/ч на тему: “Суворе дотримання прав во-діння машин в польових умовах – запорука попередження аварій і катастроф” | 14.03 | Командир підрозділу |
|
14 | Аналіз ступеня засвоєння офі-церами, які закінчили військові навчальні заклади у минулому році, своїх посад, їх підготовле-ності до навчання, проведення індивідуальних бесід з цих питань | 12-20.03 | Командир підрозділу, Психолог роти |
|
15 | Підбір та призначення на кожну машину (бойовий розрахунок, екіпаж) на період навчання, найбільш підготовлених війсь-ковослужбовців (актив підрозділу) | 1-20.03 | Командир підрозділу, Психолог роти |
|
16 | Інс |
© i-bictashev |