Додаток 1
ПЛАН психологічної роботи з особовим складом 1 механізованої роти на лютий 200__ року
Психолог 1механізованої роти (військове звання, підпис, прізвище, ініціали)
Додаток 2 СИСТЕМА (алгоритм) виховної роботи командира роти (типовий місяць)
Додаток 3
Психолог роти _______________________
Особова справа військовослужбовця строкової служби __________________________________________________________________________ Коли призваний_________________________ Ким призваний__________________________ ________________________________________
Проходження військової служби
Розпочата “___”___________200_р. Закінчена “___”___________200_р.
Продовження Перелік документів, які знаходяться у особовій справі
Додаткові матеріали: - службові характеристики (з місця навчання, роботи, при переведенні до іншого підрозділу, частини, тощо); - запити та відповіді на них; - пояснювальні записки (якщо вони не вилучені до інших справ); - матеріали листування з батьками військовослужбовця та іншими адресатами; - інші матеріали. Особова справа: а) Знаходиться – у заступника командира підрозділу з виховної роботи, на якого покладається відповідальність за дотримання конфіденційності та умов зберігання. б) Передається – при переводі військовослужбовця до іншого підрозділу, частини з іншими документами. в) Зберігається – після звільнення військовослужбовця у запас на протязі 1 року. г) Знищується – у встановленому порядку.
Додаток 4
Приблизний перелік питань для проведення індивідуальної діагностичної бесіди
1. Підлягають системному контролю й спостереженню за поведінкою з боку командирів особи з несприятливими ознаками: №№ 8, 21, 22, 24, 25, 28, 31, 34, 35, 41. 2. Необхідне додаткове обстеження у психіатра осіб з несприятливими ознаками: №№ 6, 54, 60,61, 62, 65, 66, 77, 78. 3. Необхідне додаткове поглиблене вивчення осіб з несприятливими ознаками: №№ 44, 45, 46, 49, 50, 51, 52, 64, 74, 75, 79. |
Додаток 5
Варіант листа батькам молодого солдата
ШАНОВНІ__________________________________________________ Ваш син____________________________________________________ прибув у частину для виконання свого конституційного обов’язку – захисника незалежної України. Армія забезпечує його обмундируванням, доброю їжею, зручним приміщенням, медичним обслуговуванням. Але дуже бажана і ваша допомога. Підтримайте його вашою вірою в нього і увагою. Частіше пишіть. Отримання листа для солдата – велика подія, відсутність листів викликає справжній розпач. Якщо вдома відбувається приємна подія, напишіть про неї. Хай він буде впевнений у вашій підтримці. Не впадайте в розпач, якщо ваші перші листи затримаються. Це інколи трапляється. Пишіть, як і раніше, і ви переконаєтесь, що він отримав все, що ви написали, навіть в тому випадку, якщо це забере деякій час. Завжди пам’ятайте, що ви також являєте собою частину української армії: ви – армія натхнення та ентузіазму. Посилайте вашому солдатові листи, пройняті цими почуттями, і ви допоможете і нам, і йому. Одночасно ми б бажали, щоб ви написали листа і нам. Нас цікавить, як поводився ваш син до призову на службу, стан його здоров’я, інтереси, хто його друзі. Як він ставився до праці, чи допомагав вам. Як використовував вільний час. Чи з бажанням йшов на військову службу, як в нього перші відгуки про неї, з якими проблемами та труднощами він зіткнувся. Знання всього цього допоможе нам більш доцільно, ураховуючи індивідуальні особливості вашого сина, його особисті якості та стан здоров’я, підходити до питань виховання та використання на службі. Якщо ж у листі від нього ви почуєте розгубленість і розпач, якщо він викличе у вас тривогу – негайно повідомте нас про це листом, а якщо маєте змогу, то й особисто. Ми зробимо все можливе, щоб ваш син був задоволений службою у військах. Дякуємо вам за виховання сина і сподіваємось на вашу плідну співпрацю з командуванням частини. Просимо вас щиро відповісти на запитання стосовно життя вашого сина до призову. Це допоможе нам більш якісно і об’єктивно, враховуючи індивідуальні особливості вашого сина, допомогти йому в процесі адаптації до служби. Щиро дякуємо за допомогу. У кожному запитанні пропонуються варіанти відповіді, чи можливість написати Ваш власний варіант. Із запропонованих відповідей обведіть колом ту, яка, на Ваш погляд, найбільше підходить.
1. Син виріс у сім’ї, яка складається з (перерахуйте членів сім’ї) 2. Сім’я проживає в квартирі, власному будинку, інше (підкресліть правильне); площа кімнат становить (напишіть) 3. Син мав: а) окрему кімнату; б) ділив її з братом, сестрою (підкресліть); в) інше (напишіть) 4. Матеріальним становищем сім’ї Ви задоволені: а) так; б) ні; в) важко відповісти. 5. Взаємовідносини у Вашій сім’ї в порівнянні з більшістю інших сімей: а) значно кращі, доброзичливіші; б) доброзичливіші; в) на такому ж рівні; г) гірші; д) важко відповісти. 6. Взаємовідносини більшості сімей, яких Ви знаєте можна оцінити як: а) доброзичливі; б) більш доброзичливі, ніж холодні; в) більше емоційно-холодні, ніж доброзичливі; г) конфліктні. 7. Ваші сімейні стосунки приносять кожному члену сім’ї: а) швидше турботи та страждання; б) швидше радість та задоволення; в) спокій та впевненість; г) важко відповісти. 8. У випадку виникнення труднощів чи проблем перед одним або кількома членами родини: а) вирішують їх гуртом; б) кожен вирішує свої проблеми сам, але попередньо радиться з родиною; в) діти не приймають участі у вирішенні сімейних проблем; г) інше (напишіть) 9. Хто з рідних хворів психічними хворобами і якими 10. Ваші відносини з сином до закінчення школи можна охарактеризувати як: а) взаєморозуміння з батьком і матір’ю; б) взаєморозуміння з одним із батьків; в) непорозуміння з батьком і матір’ю; г) складно визначити. 11. По домашньому господарству син допомагав: а) часто та із задоволенням; б) коли просили, а інколи і сам; в) намагався уникнути від допомоги; г) відмовлявся й міг іти на конфлікти. 12. На Вашу думку виховання дітей у сім’ї повинно проходити в умовах: а) сильної опіки з боку дорослих; б) помірної опіки; в) виконання майже всіх прохань дітей; г) надання максимальної свободи дітям; д) на рівноправних умовах (діти і батьки – друзі). 13. У вільний час до призову син любив займатись (напишіть) 14. В повсякденному житті син віддавав перевагу: а) навчанню, роботі; б) поєднанню навчання та роботи з захопленням, відпочинком, розвагою; в) тому, що подобалось, в поєднанні з тим, що було необхідно зробити; г) сфері відпочинку. 15. В успіхах сина більше реалізовані його: а) працьовитість; б) здібності; в) здібності і працьовитість рівною мірою; г) інше (напишіть) 16. Готуючи домашнє завдання, син віддавав перевагу: а) самостійній роботі; б) роботі спільно з однокласниками; в) роботі спільно з батьками. 17. У відносинах з ровесниками для сина характерно (можливо декілька відповідей): а) частіше за інших він подає нові ідеї; б) у спільній роботі або грі він очолює команду частіше від інших; в) не любить бути в центрі уваги інших; г) виступати перед однолітками на офіційних заходах йому не подобалось і він прагнув їх уникнути; д) у школі виконував громадські обов’язки (напишіть які, якщо знаєте) 18. Прагнення матеріальної незалежності у сина виникло: а) ще у підлітковому віці; б) останнім часом; в) не проявляється; г) важко відповісти. 19. У сина були випадки: а) приводів до міліції (вкажіть коли та причину) б) частого вживання спиртних напоїв; в) вживання наркотичних та токсичних речовин; г) спроб самогубства чи висловлювань на цю тему (вкажіть коли) 20. Сина можна охарактеризувати: - Не любить спілкування, досить замкнутий. - Сором’язливий. - Не любить залишатися на самоті, прагне до постійного спілкування. - Любить бути в центрі уваги інших. - Майже ніколи не пробачає образу. - Уразливий, відчуває несправедливе ставлення до себе зі сторони оточення та швидко ображається. - Часто скаржився на стан здоров’я. - У дитинстві мав тяжкі травми голови з втратою свідомості або без втрати (необхідне підкресліть). - Швидко стомлюється. - Часто вступав у конфлікти, сварився. - Мав часті розлади сну (довге засипання, чутливий сон, часте пробудження вночі, жахливі сновидіння). - Часто відчував втому та в’ялість ранком. - Часто був сонливим протягом дня. - “Заводиться з півоберта”, його легко розсердити. - Часто мав головний біль. - Часто мав запаморочення та втрату свідомості. - Часто може переживати з несуттєвих причин. - Часто бували періоди, коли він не хотів нікого бачити і намагався бути на самоті. - Часто переважає безпричинний поганий настрій. - Часто переважає безпричинний піднесений настрій. - Часто переважає безпричинна переміна настрою. - Часто буває плаксивий. - Часто відчуває клубок у горлі. - Часто важко сконцентрувати увагу на певному завданні. - Мав страхи, нав’язливі ідеї. - Мав часті сумніви в правильності виконаних дій (чи закрив двері, вимкнув газ, світло, тощо. - Інколи ходив у сні. - Мав нетримання сечі. - Виявляв підвищений інтерес до сексуальних питань. - Надмірно фіксував увагу на питанні жіночої вірності. - На Вашу думку було б краще, якби спиртні напої син вживав менше, ніж це було вдома. - Мав випадки вживання наркотичних чи токсичних речовин. На закінчення висловлюємо надію на те, що, працюючи разом, ми зможемо створити найкращі можливі умови для чесної та плідної служби Вашому синові. Запрошуємо Вас взяти участь у ритуалі складання військової присяги на вірність Українському народу, який відбудеться_____________________ Просимо цей аркуш з Вашими відповідями передати командиру роти в день прийняття військової присяги, чи надіслати за адресою:_______ З вдячністю та повагою
. Командир роти_______________ Психолог роти ______________
“____” ________200 р
Додаток 6
Журнал індивідуально-виховної роботи включає:
1. Педагогічний щоденник.
2. Коротка характеристика особливостей військовослужбовця:
3. Щоденник індивідуальних бесід.
4. Щоденник спостережень.
Планіндивідуально-виховної роботи з особовим складом 2 ТР на квітень 2000 року.
Командир 2 ТР капітан В.О. Сільченко Графікпроведення індивідуально-виховної роботи з особовим складом 2 ТР у квітні 2000 року. Зразок
Командир 2 ТР капітан В.О. Сільченко
Додаток 7 ПРОТОКОЛ № 4загальних зборів особового складу 1-танкової роти від 25.01.2007 р.
Були присутні - 27 чол.
В роботі зборів брали участь: командир батальйону майор Іваненко І.І., заступник командира батальйону з гуманітарних питань майор Власенко О.В.
Президія зборів:
Порядок денний:
1. Слухали: доповідь командира роти капітана Скорого С.П. з питання “Несення вартової служби – завдання бойове” (доповідь додається, або тези доповіді записуються у вільній формі) ________________________________________________________________
Виступили:
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_________________________________________________________________ Постановили:
Відповідальний: лейтенант Петренко С.В.
Відповідальний: лейтенант Гарненко С.І., рядовий Шкуропат С.В.
Відповідальні: командири взводів.
Відповідальний: капітан Скорий С.Й.
Голосували: “За” – 27 , “Проти” – немає, “Утримались” – немає.
2. З другого питання слухали: командира роти капітана Скорого С.П. про порушення військової дисципліни рядовим Супруненком С.В.
Суть справи: 21 лютого 2001 року рядовий Супруненко С.В. о 21 годині пішов у самовільну відлучку, де вжив спиртні напої. Цей випадок стався внаслідок особистої недисциплінованості рядового Супруненка С.В.
Слухали: рядового Супруненка С.В. – 21 лютого 2001 року після вечері мені віддали листа від мого друга. Там було написано, що моя дівчина дружить з іншим хлопцем. Це мене дуже засмутило. Я вирішив випити горілки. Сказав своєму командиру відділення, що піду покурити, а сам пішов до міста, де купив пляшку горілки та з цивільними випив її.
Виступили:
_______________________________________________________________
_________________________________________________________________
______________________________________________________________
Постановили:
Голосували: “За” – 19, “Проти” – 1, “Утримались” – 7.
Голова зборівкапітан Скорий С.П. Секретар зборівсержант Богачук І.Й.
Додаток 8
ПЛАН морально-психологічного забезпечення на період підготовки та проведення тактичного навчання за темою: “Наступ механізованої роти з ходу на противника, що обороняється. Розвиток наступу та бій в глибині оборони противника”
|