Додаток 1

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Командир 1 механізованої роти

військове звання, підпис, прізвище, ініціали

“___”___________200__ р.

 

 

ПЛАН

психологічної роботи з особовим складом 1 механізованої роти

на лютий 200__ року

 

з/п

 

Найменування заходів

 

Термін прове-дення

Хто проводить

Відм. про вико-нання

1

2

3

4

5

1

Загальні збори особового складу підрозділів: “Дружба, військове товариство – славна традиція Збройних Сил України. Дорожи честю воїна та військового колективу.”

12.02

Командир роти

 

2

Підведення підсумків бойової, гуманітарної підготовки та стану військової дисципліни за лютий , постановка завдань на березень

28.02

Командир роти

 

3

Надання допомоги щодо підведення підсумків стану бойової, гуманітарної підготовки, стану військової дисципліни за місяць у взводах

24-26.02

Психолог роти

 

4

Вивчення стану роботи щодо забезпечення статутних умов служби у взводах.

 Розгляд висновків з аналізу на службовій нараді з офіцерами роти

1-9.02

 

9.02

Психолог роти

Командир роти

 

5

Методична допомога командирам взводів щодо організації змагань по виконанню нормативів під час занять з:

 

Психолог роти

 

 

1

2

3

4

5

 

-         вогневої підготовки;

5,21.02

 

 

-         технічної підготовки;

7,20.02

 

-         фізичної підготовки;

2,16.02

 

-         ЗЗМУ

6,26.02

 

6

Заняття з сержантами:

 

Командир роти

Психолог роти

 

Методика організації та проведення індивідуально-виховної роботи у відділенні

7.02

Методика підведення стану військової дисципліни у відділенні

21.02

7

Інструктивне заняття з активом роти ”Практика роботи активу роти під час занять з вогневої підготовки”

3.02

Психолог роти

 

8

Підведення підсумків стану військової дисципліни у:

 

 

 

-         роті

5,12,19,26.01

Командир роти

 

 

-         взводах, відділеннях

щоденно

Командири взводів

 

9

Підбір, інструктаж особового складу та підведення підсумків несення вартової та внутрішньої служби

постійно

Командир роти,

Психолог роти

 

10

Контроль підготовки та інструктування військовослужбовців щодо дотримання військової ввічливості і поведінки під час знаходження у звільненні, перебуванні у відпустках, при спорядженні команд для виконання завдань у відриві від військових частин

щоденно

Командир роти,

Психолог роти

Старшина роти

 

11

Інструктаж редколегії стінної газети, організація випуску чергового номеру газети

24.02

Психолог роти

 

12

Екскурсія особового складу роти до краєзнавчого музею міста

18.02

Психолог роти

 

13

Технічна вікторина: ”Відмінне знання військової техніки – запорука успішного виконання бойової задачі”

8.02

Командир 1 взводу,

ст. технік роти

 

14

Оновлення матеріалів в “Кутку правових знань”

12-17.02

Психолог роти

 

15

День інформування за темою: “Захист Вітчизни – конституційний обов’язок громадянина України ”

15.02

( за планом управління військової частини)

 

16

Тематичний ранок “Ми захищаємо Вітчизну”

25.02

Психолог роти

 

17

Зустріч особового складу роти з ветераном військової частини, учасником Великої Вітчизняної війни підполковником у відставці Поповичем О.Ю.

22.02

Командир роти

 

18

Перегляд та обговорення з особовим складом роти відеофільму “Цього могло не статися”

11.02

Психолог роти

 

19

Огляд – конкурс на краще виконання стройової та маршової пісні між взводами роти

4.02

Командир роти, командири взводів

 

20

Бесіди з особовим складом

 

 

 

 

- Патріотизм, вірність військовому обов’язку, відповідальність за долю держави – невід’ємні риси захисника Батьківщини.

5.02

Психолог роти

 

 

- Відмінне знання та володіння військовою технікою – основа успіху в бою.

14.02

Командир роти

 

 

- Моральні основи статутних взаємовідно-син між військовослужбовцями Збройних Сил України.

19.02

Командир 2 взводу

 

 

- Дисциплінованість – важлива якість осо-бистості воїна. Зміцнювати дисципліну та правопорядок – обов’язок військовослужбовця.

21.02

Командир 3 взводу

 

Психолог 1механізованої роти

(військове звання, підпис, прізвище, ініціали)

 

 

 

 

 

Додаток 2

СИСТЕМА (алгоритм)

виховної роботи командира роти (типовий місяць)

 

Неділя

год. відр.

наше війс.

сп. ігри

К/ф

репет..х/с

год. відр.

наше війс.

сп. ігри

К/ф

репет..х/с

год. відр.

наше війс.

сп. ігри

К/ф

репет..х/с

год. відр.

наше війс.

сп. ігри

К/ф

репет..х/с

год. відр.

наше війс.

сп. ігри

К/ф

репет..х/с

Субота

прав.інф.

ВР

перегляд

к/ф

нарада активу

-  стан ВД

прав.інф.

ВР

перегляд

к/ф

інструктаж активу

-   стан ВД

прав.інф.

ВР

перегляд к/ф

 стан ВД

прав.інф.

ВР

перегляд к/ф

ІМЗ з акт.

прав.інф

ВР

перегляд к/ф

навч. акт.

-   

П’ятниця

СП інф. з прапорщ.

спорт.мас.р

івр з солд.1вз

СП інф. з прапорщ.

сп.мас.роб.

докум. ВР

 

 

СП інф. з прапорщ.

сп.мас.роб.

івр з солд.2вз.

 

СП інф. з прапорщ.

сп.мас.роб.план ВР.

 

СП інф. з прапорщ.

івр з солд.2-3вз.

Четвер

підг.КГГП.

ВР

робота гуртків

підг.КГГП.

ВР

 

 

підг.КГГП.

ВР

 

підг.КГГП.

ВР

 аналіз стану ВР

підг.КГГП. ВР

Середа

вих.робота

нарада з оф.

загал.збори

 взводу

-     вих.робота

нарада з серж

вих.робота

нарада з  прапорщ

 

вих.робот загал.збори з о/с

вих.робота

Вівторок

СП інф.

сп.-мас.роб

івр з серж.1вз.

 

СП інф.

   сп.-.мас.роб.

івр з лідер (поз.)

СП інф.

   сп.-мас.роб.

івр з серж.2вз

СП інф.

   сп.-мас.роб.

   івр з лідер                     

  (нег.)

 

СП інф.

   сп.-мас.роб.

   івр з серж.    

   3вз.

 

Понеділок

гум. підг.

підг. КГГП.

ВР

Івр з КВ-1

-     гум. підг

-     підг.КГГП.

-     ВР

 

-     гум. підг

-     підг.КГГП.

-     ВР

-     івр з КВ-2

 

-     гум. підг

підг.КГГП.

ВР

 

-     гум. підг

підг.КГГП.

ВР

івр з КВ-3

 

Тиж

  

1

івр

1

2

3

івр

2

4

5

івр

3

 

 

Додаток 3

 

  Психолог роти _______________________   

 

 

Особова справа

військовослужбовця

строкової служби

__________________________________________________________________________

Коли призваний_________________________

Ким призваний__________________________

________________________________________

 

 

Військове звання

Коли присвоєно

Ким присвоєно

Номер наказу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проходження військової служби

Військова

частина

Підрозділ

Посада

Дат, номер наказу

 

Навчальний збір  молодого поповнення при в/ч_______

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звільненно у запас__________

 

 

Розпочата “___”___________200_р.   Закінчена “___”___________200_р.

 

Продовження

 
Перелік документів, які знаходяться у особовій справі
  1. Особиста фотокартка.
  2. Анкета – автобіографія молодого солдата.
  3. Соціально-психологічна характеристика молодого солдата та висновки, щодо доцільності його службово-посадового призначення.
  4. Картка соціально-психологічного вивчення особистості військовослужбовця.
  5. Картка динамічного спостереження за станом здоров’я військовослужбовця.
  6. Лист індивідуальних співбесід.
  7. Службова картка.
  8. Матеріали вивчення військовослужбовця за етапами та періодами служби.
  9. Психолого-педагогічні характеристики військовослужбовця (за перший та другий періоди служби).
  10. Службові характеристики військовослужбовця (за 15 місяців служби та по звільненню у запас).

Додаткові матеріали:

-   службові характеристики (з місця навчання, роботи, при переведенні до іншого підрозділу, частини, тощо);

-   запити та відповіді на них;

-   пояснювальні записки (якщо вони не вилучені до інших справ);

-   матеріали листування з батьками військовослужбовця та іншими адресатами;

-   інші матеріали.

Особова справа:

а)  Знаходиться – у заступника командира підрозділу з виховної роботи, на якого покладається відповідальність за дотримання конфіденційності та умов зберігання.

б) Передається – при переводі військовослужбовця до іншого підрозділу, частини з іншими документами.

в)  Зберігається – після звільнення військовослужбовця у запас на протязі 1 року.

г) Знищується – у встановленому порядку.

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

 

Приблизний перелік питань для проведення

 індивідуальної діагностичної бесіди

 

Питання

Перелік негативних ознак, які можуть бути виявлені в процесі бесіди.

1

2

Сім’я

Чи живі батьки?

Як можна охаректеризувати  взаємовідносини між ними?

Які стосунки у Вас складаються  з батьками?

Чи не зловживали батьки спиртними напоями? 

Охарактеризуйте своїх батьків.

Чим хворіли чи хворіють Ваші батько, мати, інші близькі родичі, сестри, брати? Чи не лікувався хто-небудь з них у психіатрів?

Ваші житлово-побутові умови?

Чи доводилося Вам через сварку або образу тікати коли-небудь з дому?

Чи має хто-небудь з Ваших близьких родичів судимість?

Що Вас зараз особливо хвилює стосовно стану сім’ї?

1.Помер (ла) батько (мати).

2.Батьки розлучені або часті сварки між ними.

3.Взаємостосунки з батьками погані.

4.Батько (мати) зловживав (ла) спиртними напоями.

5.Батьків характеризує негативно.

6.Близькі родичі страждають психічними захворюваннями (шизофренія, епілепсія та інші).

7.Погані житлово-побутові умови.

8.Тікав з дому.

 

9.Близькі родичі мали судимість.

 

10.Надмірно схвильований сімейним станом.

 

Школа

З якими оцінками закінчили школу?

 

Скільки часу звичайно витрачали на підготовку домашніх завдань?

 

Як поводили себе в школі?

Чи були пропуски занять без поважних причин?

Яку участь брали в школі у громадській діяльності?

 

11.До занять у школі практично не готувався. Успішність у школі була низькою.

12.Домашнє завдання доводилося виконувати  довго і без  бажання. Найчастіше робив на вимогу батьків.

13.Були суттєві порушення дисципліни в школі. Часто без причин пропускав заняття.

14.У  громадській діяльності участі не брав. Від громадських доручень намагався ухилятися або виконував їх формально.

1

2

Чи брали Ви участь у художній самодіяльності?

 

Чи була можливість у школі займатися в радіогуртку? Якщо була , то чи відчували Ви бажання займатися у ньому?

 

Яким видом спорту Ви займалися?

 

 

15.У художній самодіяльності участі не брав і не відчував у цьому бажання.

 

16.Заняття радіолюбительством та робота в родіогуртку ніколи не приваблювали.

 

 

17.Спортом не займався і спорт не любить.

 Праця  на  виробництві  ( у колгоспі )

Чи виконували Ви виробничий план?

 

Які мали заохочення за успіхи? Чи були у Вас на виробництві ( у колгоспі) стягнення?

Чи були у Вас запізнення на роботу, прогули?

18.Виробничий план найчастіше не виконував.

19.Заохочень не мав. Мав стягнення.

 

20.На роботу часто запізнювався, мав прогули.

Дисциплінованість

Як переносите необхідність підкорення вимогам військової служби?

Чи   вживали спиртні напої? Як часто й скільки?

Палите? З якого віку почали палити?

З ким товаришували і як проводили вільний час? Які розваги?

 Чи билися у вуличних бійках?

21.Необхідність підкорення переносить важко, сувору дисципліну не переносить.

22.Давно й систематично вживав спиртні напої.

23.Палити почав у школі.

24.Віддає перевагу проводити час у безтурботних компаніях.

25.Брав участь у колективних бійках.

Конфліктність

Чи вмієте стримувати себе у конфліктних ситуаціях, і як часто вони виникали?

 

Як довго пам’ятаєте образи та кривди?

Не було бажання помститися образнику?

26.У конфліктних ситуаціях стримувати себе не вміє. Характерні численні конфлікти у родині, школі, на виробництві.

27.Підвищена образливість.

28.Володіє бажанням помсти.

 

 

 

1

2

Інтереси, спрямованість особистості

Що Вас більше за все цікавить?

 

Які цілі у житті Ви висуваєте?

Ким бажаєте стати після закінчення строкової служби в армії ?

29.Інтереси знаходяться у загальному напрямку зі сферою дозвілля та розваг.

30.Певних цілей в житті немає. Спрямованість особистості характеризується негативно.

Товариськість та доброзичливість

Багато у Вас друзів?

Легко Ви сходитися з незнайомими людьми?

Швидко Ви звикаєте до нового колективу?

Як Ви оцінюєте товаришів по взводу?

 

Хто Вам у взводі сподобався із товаришів?

31.Замкнений, має мало друзів.

32.Важко сходиться з незнайомими людьми.

33.Дуже довго звикає до нового колективу.

34.Переважно негативне ставлення до оточуючих.

35.Незадоволений військовим колективом, в якому зараз знаходиться.

 

 

Ставлення до військової служби і майбутньої професії

Як Ви сприйняли повідомлення про призов до армії?

У яких військах мріяли служити?

Яку спеціальність Ви бажаєте придбати в армії? Бажаєте стати радистом?

 Бажаєте стати сержантом?

 

Нудьгуєте Ви за родиною?

36.Служба в армії перешкоджає здійсненню життєвих планів.

37.Бажає служити в іншому роді  військ.

38.Радистом бути не бажає.

 

39.Ні в якому разі не бажає бути молодшим командиром.

40.Сильно переживає розлуку з батьками та родиною.

Стан здоров’я   

Є у Вас будь-які скарги на стан здоров’я?

Були у Вас травми голови?

Чи була втрата свідомості при травмі голови?

Чи є у Вас будь-які розлади сну (дуже довго засипаєте, поверхній сон, часті пробудження вночі, страшні сни тощо)?

 

41.Пред’являє багато скарг на стан здоров’я

42.Травма голови.

43.Травма голови з втратою свідомості.

44.Розлади сну мають місце.

 

1

2

Інтереси, спрямованість особистості

Почуваєте себе постійно вранці, що не виспалися, відчуваєте почуття втоми?

Чи характерна для Вас сонливість вдень?

Чи швидко Ви стомлюєтесь, змучуєтесь?

Не буває так, що у Вас з’являються сльози на очах при перегляді кінофільму, спектаклю, читанні книги?

Не помічаєте за собою підвищеного виділення поту?

 

Чи відзначаєте Ви в собі підвищену роздратованість?

Який у Вас переважно настрій?

Чи бувають у Вас запаморочення голови, непритомність або часті головні болі?

 

Чи часто буває так, що Вам важко зосередити свою увагу на якості завдання або роботи?

Чи бувають у Вас безпричинні зміни настрою?

Чи немає скарг на пам’ять?

Чи характерні для Вас болі м’язів, болі в животі, болі в серці та інші?

Чи буває так, що Ви відчуваєте “клубок у горлі”? Як часто і в яких випадках це трапляється?

Чи буває так, що при хвилюванні у Вас зникає голос?

Чи бувають у Вас при сильних хвилюваннях нудота або поклик нудоти?

Чи характерний для Вас нав’язливий страх висоти, закритих приміщень,   темноти,   простору, виражена в забороні постійна невпевненість в своїх силах і т.д. ?

45.Ранком просипаюсь втомленим, в’ялим, з пригніченим настроєм.

46.Часто вдень буває сонливість.

47.Швидка стомлюваність.

48.Плаксивість.

 

 

49.Прокидається пітним. Виділення поту навіть при легких фізичних навантаженнях, хвилюваннях.

50Запальний, дратливий.

 

51.Переважно поганий настрій.

52.Запаморочення голови; непритомність;                                      часті головні болі.

 

53.Важко зосередити увагу.

 

54.Настрій часто змінюється без особливих причин.

55.Знижена пам’ять.

56.Постійні болі в м’язах, часті болі в животі і в серці.

57.Часто через дрібниці відчуваю підступаючий “клубок у горлі”.

 

58.Трапляється, що при хвилюванні втрачається або порушується голос.

59.Нудота при хвилюваннях.

 

60.Нав’язлива боязнь висоти, закритих приміщень, темноти, гострих предметів, боязнь простору, постійна невпевненість в собі та інше.

61Ненав’язливі думки.

 

62.Нерішучість.

63.Нічне нетримання сечі.

1

2

Чи бувають у Вас нав’язливі думки (мелодії, вірші, спогади і т.ін. )?

Чи характерна для Вас нерішучість?

Чи ходите Ви під себе у ліжку?

Чи не говорили Вам, що Ви ходите уві сні?

Чи   немає  у  Вас  відчуття,  що  хтось намагається впливати на хід і розвиток Ваших думок?

64.Сноходіння.

65.Вважає, що його думками керують інші.

Загальний розвиток (результати спостереження в процесі бесіди)

 

66.Малий лексичний запас.

67.Судження обмежені.

68.Відсутність елементарних знань.

69.Погане логічне мислення.

70Дуже низька успішність у школі.

Результати спостереження під час бесіди

 

71.Розв’язна поведінка, зарозумілість.

72.Вороже ставлення.

73.Замкнений.

74.Заїкання.

75.Виражена картавість мовлення.

76.Плаксивість.

77.Змучений, пригнічений, повний байдужості до оточуючих.

78.Тремтіння верхніх та нижніх кінцівок.

79.Виражена хвалькуватість.

80.Нетерплячий, метушливий.

1. Підлягають системному контролю й спостереженню за поведінкою з боку командирів особи з несприятливими ознаками: №№ 8, 21, 22, 24, 25, 28, 31, 34, 35, 41.

2. Необхідне додаткове обстеження у психіатра осіб з несприятливими ознаками: №№ 6, 54, 60,61, 62, 65, 66, 77, 78.

3. Необхідне додаткове поглиблене вивчення осіб з несприятливими ознаками: №№ 44, 45, 46, 49, 50, 51, 52, 64, 74, 75, 79.

Додаток 5

 

Варіант листа батькам молодого солдата

 

ШАНОВНІ__________________________________________________

Ваш син____________________________________________________

прибув у частину для виконання свого конституційного обов’язку – захисника незалежної України. Армія забезпечує його обмундируванням, доброю їжею, зручним приміщенням, медичним обслуговуванням. Але дуже бажана і ваша допомога. Підтримайте його вашою вірою в нього і увагою. Частіше пишіть. Отримання листа для солдата – велика подія, відсутність листів викликає справжній розпач. Якщо вдома відбувається приємна подія, напишіть про неї. Хай він буде впевнений у вашій підтримці. Не впадайте в розпач, якщо ваші перші листи затримаються. Це інколи трапляється. Пишіть, як і раніше, і ви переконаєтесь, що він отримав все, що ви написали, навіть в тому випадку, якщо це забере деякій час. Завжди пам’ятайте, що ви також являєте собою частину української армії: ви – армія натхнення та ентузіазму. Посилайте вашому солдатові листи, пройняті цими почуттями, і ви допоможете і нам, і йому.

Одночасно ми б бажали, щоб ви написали листа і нам. Нас цікавить, як поводився ваш син до призову на службу, стан його здоров’я, інтереси, хто його друзі. Як він ставився до праці, чи допомагав вам. Як використовував вільний час. Чи з бажанням йшов на військову службу, як в нього перші відгуки про неї, з якими проблемами та труднощами він зіткнувся.

Знання всього цього допоможе нам більш доцільно, ураховуючи індивідуальні особливості вашого сина, його особисті якості та стан здоров’я, підходити до питань виховання та використання на службі.

Якщо ж у листі від нього ви почуєте розгубленість і розпач, якщо він викличе у вас тривогу – негайно повідомте нас про це листом, а якщо маєте змогу, то й особисто. Ми зробимо все можливе, щоб ваш син був задоволений службою у військах.

Дякуємо вам за виховання сина і сподіваємось на вашу плідну співпрацю з командуванням частини.

Просимо вас щиро відповісти на запитання стосовно життя вашого сина до призову. Це допоможе нам більш якісно і об’єктивно, враховуючи індивідуальні особливості вашого сина, допомогти йому в процесі адаптації до служби.

Щиро дякуємо за допомогу.

У кожному запитанні пропонуються варіанти відповіді, чи можливість написати Ваш власний варіант. Із запропонованих відповідей обведіть колом ту, яка, на Ваш погляд, найбільше підходить.

 

1.  Син виріс у сім’ї, яка складається з (перерахуйте членів сім’ї)

2. Сім’я проживає в квартирі, власному будинку, інше (підкресліть правильне); площа кімнат становить (напишіть)

3. Син мав:

а) окрему кімнату;  б) ділив її з братом, сестрою (підкресліть);

в) інше (напишіть)

4. Матеріальним становищем сім’ї Ви задоволені:

а) так;   б) ні;   в) важко відповісти.

5. Взаємовідносини у Вашій сім’ї в порівнянні з більшістю інших сімей:

а) значно кращі, доброзичливіші;

б) доброзичливіші; в) на такому ж рівні; г) гірші; д) важко відповісти.

6. Взаємовідносини більшості сімей, яких Ви знаєте можна оцінити як:

а) доброзичливі;

б) більш доброзичливі, ніж холодні;

в) більше емоційно-холодні, ніж доброзичливі;

г) конфліктні.

7. Ваші сімейні стосунки приносять кожному члену сім’ї:

а) швидше турботи та страждання;

б) швидше радість та задоволення;

в) спокій та впевненість;

г) важко відповісти.

8. У випадку виникнення труднощів чи проблем перед одним або кількома членами родини:

а) вирішують їх гуртом;

б) кожен вирішує свої проблеми сам, але попередньо радиться з родиною;

в) діти не приймають участі у вирішенні сімейних проблем;

г) інше (напишіть)

9. Хто з рідних хворів психічними хворобами і якими

10. Ваші відносини з сином до закінчення школи можна охарактеризувати як:

а) взаєморозуміння з батьком і матір’ю;

б) взаєморозуміння з одним із батьків;

в) непорозуміння з батьком і матір’ю;

г) складно визначити.

11. По домашньому господарству син допомагав:

а) часто та із задоволенням;

б) коли просили, а інколи і сам;

в) намагався уникнути від допомоги;

г) відмовлявся  й міг іти на конфлікти.

12. На Вашу думку виховання дітей у сім’ї повинно проходити в умовах:

а) сильної опіки з боку дорослих;

б) помірної опіки;

в) виконання майже всіх прохань дітей;

г) надання максимальної свободи дітям;

д) на рівноправних умовах (діти і батьки – друзі).

13. У вільний час до призову син любив займатись (напишіть)

14. В повсякденному житті син віддавав перевагу:

а) навчанню, роботі;

б) поєднанню навчання та роботи з захопленням, відпочинком, розвагою;

в) тому, що подобалось, в поєднанні з тим, що було необхідно зробити;

г) сфері відпочинку.

15. В успіхах сина більше реалізовані його:

а) працьовитість; б) здібності; в) здібності і працьовитість рівною мірою;

г) інше (напишіть)

16. Готуючи домашнє завдання, син віддавав перевагу:

а) самостійній роботі;

б) роботі спільно з однокласниками;

в) роботі спільно з батьками.

17. У відносинах з ровесниками для сина характерно (можливо декілька відповідей):

а) частіше за інших він подає нові ідеї;

б) у спільній роботі або грі він очолює команду частіше від інших;

в) не любить бути в центрі уваги інших;

г) виступати перед однолітками на офіційних заходах йому не подобалось і                       він прагнув їх уникнути;

д) у школі виконував громадські обов’язки (напишіть які, якщо знаєте)

18. Прагнення матеріальної незалежності у сина виникло:

а) ще у підлітковому віці; б) останнім часом; в) не проявляється;

г) важко відповісти.

19. У сина були випадки:

а) приводів до міліції (вкажіть коли та причину)

б) частого вживання спиртних напоїв;

в) вживання наркотичних та токсичних речовин;

г) спроб самогубства чи висловлювань на цю тему (вкажіть коли)

20. Сина можна охарактеризувати:

-      Не любить спілкування, досить замкнутий.

-      Сором’язливий.

-      Не любить залишатися на самоті, прагне до постійного спілкування.

-      Любить бути в центрі уваги інших.

-      Майже ніколи не пробачає образу.

-      Уразливий, відчуває несправедливе ставлення до себе зі сторони оточення та швидко ображається.

-      Часто скаржився на стан здоров’я.

-      У дитинстві мав тяжкі травми голови з втратою свідомості або без втрати (необхідне підкресліть).

-      Швидко стомлюється.

-      Часто вступав у конфлікти, сварився.

-      Мав часті розлади сну (довге засипання, чутливий сон, часте пробудження вночі, жахливі сновидіння).

-      Часто відчував втому та в’ялість ранком.

-      Часто був сонливим протягом дня.

-      “Заводиться з півоберта”, його легко розсердити.

-      Часто мав головний біль.

-      Часто мав запаморочення та втрату свідомості.

-      Часто може переживати з несуттєвих причин.

-      Часто бували періоди, коли він не хотів нікого бачити і намагався бути на самоті.

-      Часто переважає безпричинний поганий настрій.

-      Часто переважає безпричинний піднесений настрій.

-      Часто переважає безпричинна переміна настрою.

-      Часто буває плаксивий.

-      Часто відчуває клубок у горлі.

-      Часто важко сконцентрувати увагу на певному завданні.

-      Мав страхи, нав’язливі ідеї.

-      Мав часті сумніви в правильності виконаних дій (чи закрив двері, вимкнув газ, світло, тощо.

-      Інколи ходив у сні.

-      Мав нетримання сечі.

-      Виявляв підвищений інтерес до сексуальних питань.

-      Надмірно фіксував увагу на питанні жіночої вірності.

-      На Вашу думку було б краще, якби спиртні напої син вживав менше, ніж це було вдома.

-      Мав випадки вживання наркотичних чи токсичних речовин.

На закінчення висловлюємо надію на те, що, працюючи разом, ми зможемо створити найкращі можливі умови для чесної та плідної служби Вашому синові.

Запрошуємо Вас взяти участь у ритуалі складання військової присяги на вірність Українському народу, який відбудеться_____________________

   Просимо цей аркуш з Вашими відповідями передати командиру роти в день прийняття військової присяги, чи надіслати за адресою:_______

З вдячністю та повагою

 

.               Командир роти_______________

                Психолог роти ______________

 

“____”  ________200   р

 

Додаток 6

 

Журнал індивідуально-виховної роботи включає:

 

1. Педагогічний щоденник.

 

1.Прізвище, ім’я, по батькові

Вашенко Андрій Володимирович .

2.Число, місяць, рік народження

28.10.1988 р

3.Освіта.

середня

4.Спеціальність.

немає

5.Яким РВК призваний.

Київським РВК м. Харкова

6.Стан здоров’я.

задовільний

7.Сімейний стан.

не одружений

8.Відношення у родині.

добрі

9.Близькі родичі:

 

батько – Ващенко Володимир Петрович – 1966 р.н.,  водій      

 мати    – Ващенко Ірина Петрівна –  1968 р.н. - лікар 

сестра – Ващенко Катерина  Володимирівна – 1990    р.н.,  школярка

10.Інша інформація.

 

2. Коротка характеристика особливостей військовослужбовця:

 

Риси характеру

На початку

служби

1-а пол. 

служби

2-а пол.

служби

  1. Спрямованість.

 

  1. Ідейна переконливість.
  2. Відношення до служби, зброї, техніки.

Байдужість до

служби

Слабка

Байдуже

 

Прагнення до навчання

Середня

Старанне

 

Бажання служити

Висока

Бережливе

 

  1. Відношення до себе і колективу.
  2. Участь у громадській роботі.
  3. Ступінь дисциплінованості, реакція на зауваження.
  4. Вольові якості, стійкість, сміливість.

Егоїстичне

 

Пасивне

Низький,

агресивна

Слабкі,

несміливий

 

 

Середнє

Середній,

стримане

Середні,

Обережний

 

 

Активне

Високе,

Позитивна

Високі,

Сміливий

 

 

  1. Мотиви досягнення успіхів в службі.
  2. Розумові здібності.

Відсутні

 

Середні

Середні

 

Середні

Високі

 

Вище середні

  1. Темперамент.
  2. Моральні та духовні інтереси.

Сангвінік

Добре малює

 

Сангвінік

Любить читати,

член редколегії

х

Сангвінік

 

 

  1. Позитивні та негативні звички.
  2. Особливості фізичного роз-витку.

 

  1. Військова підготовка.
  2. Стан здоров’я.
  3. Загальна характеристика військовослужбовця і рекомендації щодо його професійної підготовки та використання.

 

 

 

  1. Інша інформація.

 

Акуратний,

курить

Розвинутий

 

 

Відсутня

Задовільне

Службу в армії вважає не потрібною. Необхідна індивідуальна робота

 

Акуратний,

курить

Член збірної підрозділу з армреслінгу

Середня

Добре

Виявляє старанність, відповідальний.

Рекомендований на посаду командира відділення

Акуратний,

не курить

Керівник спортивного гуртка

Висока

Добре

Спеціаліст 1 класу, відмінник бойової підготовки.

 

 

 

Пропоноване продовження служби за контрактом

 

3. Щоденник індивідуальних бесід.

 

 Дата  бесіди.                                                            

Зміст бесіди.                                                         

  Прийняте     рішення

14.11.2006

Про хід адаптації у військовому колективі

 

 

 

 

Доручити командиру 1 взводу спостерігати протягом тижня за процесом становлення у військовому колективі

                                         

4. Щоденник спостережень.

Дата

спостереження                            

Зміст

спостереження

Висновки  зі спостереження.

(хто спостерігав, що, у якому місці)

14-21.11.2006 р

Хід адаптації у військовому колективі рядового Ващенка А.В.

 

 

 

 

Командир 1 ТВ

л-т Гнатюк С.Р.

Процес адаптації проходить успішно. Стосунки з товаришами по службі здорові.  

План

індивідуально-виховної роботи з особовим складом 2 ТР на квітень 2000 року.

 

  з/п

 

Дата

З ким і яку форму роботи  провести

Зміст роботи, яку необхідно провести                         та вжиті заходи

 

Висновки

 

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

14.11.2006 р.

 

 

 

 

25.12.2006 р.

 

 

 

 

………….

 

Ряд. Ващенко А.В.

Індивідуально-виховна робота

 

 

Мол. с-т Рекун С.О.

Індивідуально-виховна робота

 

 

 

Ознайомча бесіда,

спостереження за ходом адаптації  в колективі

 

Індивідуальна бесіда,

контроль за виконанням службових обовязків

Процес адаптації проходить успішно

 

Обовязки командира відділення не виконує. Повторна бесіда 6.01.2007 р

Командир 2 ТР капітан                    В.О. Сільченко

Графік

проведення індивідуально-виховної роботи

з особовим складом 2 ТР у квітні 2000 року.

Зразок

з/п

З ким проводиться ІВР?

Хто проводить ІВР?

Форма

ІВР

1

11

2

11

 

...........

14

11

30

11

1

 

2

 

 

….

 

14

 

С-т Фоменко П.О.

 

Ряд. Белік В.Т.

 

 

 

 

Ряд Ващенко А.В.

Ст..л-т Серьогін В.Л.

Л-т

Корнєв Я.Ф.

 

 

 

К-н

Сільченко В.О.

Контроль

 

 

Спостере-ження

 

 

Ознайомча

бесіда

+

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

Командир 2 ТР

            капітан                                 В.О. Сільченко

 

Додаток 7

ПРОТОКОЛ № 4

загальних зборів особового складу  1-танкової роти від 25.01.2007 р.

 

Були присутні     -   27 чол.

 

В роботі зборів брали участь: командир батальйону майор Іваненко І.І., заступник командира батальйону з гуманітарних питань майор Власенко О.В.

 

Президія зборів:

  1. Майор Іваненко І.І.     – командир батальйону.
  2. Сержант Богачук І.Й. – командир відділення.
  3. Капітан Скорий С.П.  – командир роти.

 

Порядок денний:

 

  1. 1.     Несення вартової служби – завдання бойове.
  2. 2.     Обговорення грубого порушення військової дисципліни рядовим Супрун С.В.

 

1.

Слухали: доповідь командира роти капітана Скорого С.П. з питання “Несення вартової служби – завдання бойове” (доповідь додається, або тези доповіді записуються у вільній формі)

________________________________________________________________

 

Виступили:

  1. Рядовий Наєнко С.С. – відмінник навчання, механік-водій

_______________________________________________________________

 

  1. Лейтенант Петренко С.В. – командир взводу

_______________________________________________________________

 

  1. Сержант Рибалко О.О. – заступник командира взводу

_______________________________________________________________

 

  1. Майор Іваненко І.І. – командир батальйону

_________________________________________________________________

Постановили:

  1. До 28.02.2007 року з метою підвищення теоретичної підготовки особового складу роти підготувати та провести вікторину із знань положень статуту гарнізонної та вартової служби.

 

                          Відповідальний: лейтенант Петренко С.В.

 

  1. До 5.03.2007 року випустити спеціальну стінну газету, присвячену несенню особовим складом вартової служби.

 

Відповідальний: лейтенант Гарненко С.І., рядовий Шкуропат С.В.

 

  1. До 10.03.2007 року у взводах провести бесіду на тему: “Карна відповідальність військовослужбовців за злочини, які скоєні під час несення вартової та внутрішньої служби”.

 

                            Відповідальні: командири взводів.

 

  1. До 5.03.2007 року підготувати статтю в газету “СІЧ” про молодшого сержанта Сергієчка О.О., який затримав порушника.

 

                            Відповідальний: капітан Скорий С.Й.

 

Голосували: “За” – 27 ,    “Проти” – немає,     “Утримались” – немає.

 

2.

З другого питання слухали: командира роти капітана Скорого С.П. про порушення військової дисципліни рядовим Супруненком С.В.

 

Суть справи: 21 лютого 2001 року рядовий Супруненко С.В. о 21 годині пішов у самовільну відлучку, де вжив спиртні напої. Цей випадок стався внаслідок особистої недисциплінованості рядового Супруненка С.В.

 

Слухали: рядового Супруненка С.В. – 21 лютого 2001 року після вечері мені віддали листа від мого друга. Там було написано, що моя дівчина дружить з іншим хлопцем. Це мене дуже засмутило. Я вирішив випити горілки. Сказав своєму командиру відділення, що піду покурити, а сам пішов до міста, де купив пляшку горілки та з цивільними випив її.

 

Виступили:

  1. Рядовий Деркач С.В. – механік водій

_______________________________________________________________

  1. Сержант Любченко В.М. – командир відділення

_________________________________________________________________

  1. Майор Власенко О.В. – заступник командира батальйону з виховної роботи

______________________________________________________________

 

Постановили:

  1. Клопотати перед командиром батальйону про покарання рядового Супруненка С.В. за грубе порушення військової дисципліни владою командира батальйону.
  2. За скоєння грубого порушення військової дисципліни винести рядовому Супрунку С.В. товариське попередження.

 

Голосували: “За” – 19, “Проти” – 1, “Утримались” – 7.

 

Голова зборів

капітан                 Скорий С.П.

Секретар зборів

сержант             Богачук І.Й.

 

Додаток 8

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

заступник командира 1механізованого батальйону з гуманітарних питань

(військове звання, підпис, прізвище, ініціали)

 

“___”___________200__ р.

 

 

ПЛАН

морально-психологічного забезпечення на період підготовки та проведення тактичного навчання за темою: “Наступ механізованої роти з ходу на противника, що обороняється. Розвиток наступу та бій в глибині оборони противника”

 

п/п

Заходи морально-психологічного забезпечення

Дата

прове-дення

Виконавець

Відм. про викон.

 

І. Підготовчий період

 

1

2

3

4

5    

1.

Загальні збори особового складу підрозділу з порядком денним: “На тактичному навчанні – діємо як в бою”. Доповідає командир підрозділу

05.03

Командир підрозділу, Психолог роти

 

2

Співбесіда з офіцерами підрозділу з питань:

- заходи морально-психологіч-ного забезпечення в підрозділі під час навчання;

- позитивні та негативні чинники організації та проведення попередніх навчань;

- особливості морально-психоло-гічної та бойової підготовки військових підрозділів суміжних держав

 

07.03

 

 

04.03

 

09.03

Психолог роти

 

3

Співбесіди з сержантами з проблем:

- вимоги до польового вишколу військовослужбовців та завдання сержантів;

- практика організації змагань у відділенні

03.03

08.03

Командир підрозділу, Психолог роти

 

4

Нарада з активом підрозділу з питань:

- форми і методи роботи активу під час навчань щодо роз’яснення покладених завдань та мобілізації воїнів на їх виконання;

- особливості роботи активу підрозділу під час підготовки до навчань

02.03

Командир підрозділу, Психолог роти

 

5

Випуск стінгазет, фотогазет, бойових листів під гаслами: “В полі кується бойова майстер-ність”, “Якість навчання закла-дається під час підготовки до нього”

до 25.03

Редакційні колегії стінгазет, редактори бойових листів

 

6

Випуск інформаційних бюлетенів з питань:

- техніка та озброєння мотопіхотних підрозділів суміжних країн, її можливості;

- особливості експлуатації БМП-2 в умовах весняного бездоріжжя;

- особиста гігієна військовослужбовців в бойових умовах

 

до 10.03

 

до 15.03

 

до 20.03

Командир підрозділу

Заступник командира підрозділу з озброєння

Фельдшер санінструктор) підрозділу

 

7

У відділеннях (бойових розрахунках та екіпажах) вивчити обов’язки військовослужбовців під час бою

до 20.03

Командир відділення (бойового розрахунку, екіпажу)

 

8

Бесіди з особовим складом:

- підтримання бойових традицій в/ч – наш внесок у підготовку до відзначення її 60-річчя;

- сурове дотримання заходів без-пеки;

- збереження зброї та військового майна під час навчання;

  20.03

17.03

21.03

Психолог роти

Командир підрозділу. Старшина підрозділу

 

9

Підготовка комплекту похідної наочної агітації для роботи під час навчання

до 25.03

Психолог роти, актив підрозділу

 

10

Надання допомоги активам підрозділів щодо підготовки матеріалів для бесід під час навчань

до 25.03

Психолог роти

 

11

Відвідування музею об’єднання (з’єднання, військової частини), організація зустрічі особового складу з ветеранами Великої Вітчизняної війни, воїнами-афганцями, ліквідаторами аварії на ЧАЕС, ветеранами військової частини

9.03

Психолог роти

 

12

Вечір зустрічі бойового співтова-риства з військовослужбовцями танкістами та артилеристами, які будуть брати участь у заплано-ваному навчанні

12.03

 Психолог роти

 

13

Забезпечення участі механіків-водіїв у технічній конференції, яка проводиться у в/ч на тему: “Суворе дотримання прав во-діння машин в польових умовах – запорука попередження аварій і катастроф”

14.03

Командир підрозділу

 

14

Аналіз ступеня засвоєння офі-церами, які закінчили військові навчальні заклади у минулому році, своїх посад, їх підготовле-ності до навчання, проведення індивідуальних бесід з цих питань

12-20.03

Командир підрозділу, Психолог роти

 

15

Підбір та призначення на кожну машину (бойовий розрахунок, екіпаж) на період навчання, найбільш підготовлених війсь-ковослужбовців (актив підрозділу)

1-20.03

Командир підрозділу, Психолог роти

 

16

Інс

© i-bictashev